jeg blir gaaaaaal

Beatrice

Elsker forumet
6 åringen min går meg på nervene[:@][:@]
han maser,sutrer og prater på tomgang HELE tiden!!
Jeg blir sprøøø[:@][:@]
Jeg trenger fri!!!Bort,vekk....send meg på ferie heeelt alene!!

ORIGINAL: trinemor79

finn på noe sammens med han ?[8|]
eller noe sånnt??[;)]

har prøvd,hjelper ikke det heller[8|]
etter noen netter men lite søvn(pga en som våkner annenhver time ca)
så er jeg ganske trøtt om dagene.
Har ikke tid til å sove om dagen,og om ettermiddagen
kan jeg bare drite i det....sliten for tiden ja

er trøtt å sliten jeg og... kan sove hele dagen om jeg har mulighet..

Kan du ikke sende han ut sammens med nabobarn eller noe slikt??

Her er barna mine på 6 og 8 ute å leker[;)] tror det er 10 barn som lekse sammen her ute[;)]

når dem er inne så elsker dem å spille kort, eler brettspitt.. spise popcorn å se film ..

Har barnefri 14 dager jeg og nå fra søndagen av.. blir fælt.. savner dem så når dem er borte.. kanske derfor jeg setter ekstra stor pris på litt støy av og til[:-]

ORIGINAL: Teddy81

Er du alene med barna Beatrice?

nei,spurte gubben om han kunne ta med seg han nå,når han skulle til en kamerat,men det kunne han ikke(Hallo!Hva må jeg når jeg skal til noen?)
Gubben skal til sverige i morra,sa på spøk at han kunne ha med seg han,men vet jo at det ikke går.
Han skal reise med faren sin,og hvis sønnen min skulle blitt med,så måtte di tatt med di to andre barnebarna og,og det ville di ikke...

ORIGINAL: Selungen

synes å det er slitsomt me en 4 åring som maser og maser, men vi finner som ofte på noe..laget pepperkaker i går og va på tur..Men nu er han dratt å d er så stille i huset.. Ikke d samme stillheten visst han er i barnehagen eller ute, men en annen ro å d er deilig og ubehageli.

Virker som vi er flere som har unger med forskjellige pappaer.

jepp,og faren til 6 åringen bryr seg ikke om han[:(]

jeg er sjeleglad jeg kan reise på butikken ALENE!

ja har to barn med en som jeg var sammen med i 7 år..

å sistemann med min nåværende 4 ever.. har sagt det til han...vi mååå bare holde ut med hverandre... for mine største barn har det ikke bra med å dra sånn imellom[:o] unner ingen barn at foreldrene splittes.. er kun barna det går uttover[&o]

synes å det er slitsomt me en 4 åring som maser og maser, men vi finner som ofte på noe..laget pepperkaker i går og va på tur..Men nu er han dratt å d er så stille i huset.. Ikke d samme stillheten visst han er i barnehagen eller ute, men en annen ro å d er deilig og ubehageli.

Virker som vi er flere som har unger med forskjellige pappaer.

Det er jo så moderne som bestemor sier! [:D] Her er det sambo som har vært ute ei vinternatt før...
Nå har han tre barn med tre forskjelling... (ene barnet har han ingen kontakt med, bare betaler...)

oj 3 forskjellige, d er ikke verst.. Æ kjenne æ skjemmes over at ikke R e faren te A, Alle går utifra d her, de som ikke kjenner oss.. føler mæ så "billig" når æ må begynne å forklare.

He he... ingenting billig med det vel! Helt vanlig! [:)]
Sambo derimot er vel kanskje litt billig... [:D] Er ikke heeelt fornøyd med å være nr 3 liksom, men men...

alle gode ting er treee [:D]

men sånn over til tema..
ikke for å virke bedrevitende eller noe, men barn senser humør og innstilling gaanske godt, - og de større småtrollene er gjerne ekstra juliusumulius når mamman har kort lunte, er stressa og irritabel (ikke det at jeg sa at du var irritabel, men..  [8|])

Back
Topp