Jeg ble spådd

så spennende da sess, dette må vi huske, både for deg og twianne, slik at vi kan følge med på om det går i oppfyllelse!! Krysser fingrene for det[:D]

Hm...det var da svært til tvilling spåing på denne dama da, he he.....Dersom det bare hadde vært så vell så kunne du Sess og jeg meldt oss inn i klubben til Apple, kanksje hun har litt babyutstyr å selge oss også, he he....

ORIGINAL: Sarah

så spennende da sess, dette må vi huske, både for deg og twianne, slik at vi kan følge med på om det går i oppfyllelse!! Krysser fingrene for det[:D]

Ja skal nok følge med å se om dette kan stemme...men i første omgang håper jeg at tanta ikke kommer nå om få dager..et lite håp er der hver mnd og denne gang har jeg ikke hatt noen tegn på at den nærmer seg enda heller...men den kan komme alt fra i morgen til tirsdag...Hadde vært så morsomt å klart dette alene, uten sykehus og medisiner

ORIGINAL: Sess1976

ORIGINAL: Sarah

Ja skal nok følge med å se om dette kan stemme...men i første omgang håper jeg at tanta ikke kommer nå om få dager..et lite håp er der hver mnd og denne gang har jeg ikke hatt noen tegn på at den nærmer seg enda heller...men den kan komme alt fra i morgen til tirsdag...Hadde vært så morsomt å klart dette alene, uten sykehus og medisiner

Det skjønner jeg godt. Kjenner meg og godt igjen ifht håpet hver måned. Vi kan ikke miste håpet synes jeg[:)] Krysser fingrene for deg, at dere har klart det på egenhånd. Lykke til!

ORIGINAL: twinanne

Hm...det var da svært til tvilling spåing på denne dama da, he he.....Dersom det bare hadde vært så vell så kunne du Sess og jeg meldt oss inn i klubben til Apple, kanksje hun har litt babyutstyr å selge oss også, he he....

Ja jeg også syns det var litt mye tvillinger ute å gikk..men vi er vel kanskje i rett alder for at det kan skje vi da kanskje...[:D] Blir litt mer utstyr å kjøpe da hvis det blir to ja...har en venninde som har tvillinger så kanskje jeg kan arve noe derifra..hehe

Den tredje som spådde meg på BIM:

twinanne:

Får opp graviditet på deg i april/mai med gutt.

Jeg bruker pendel når jeg spår :)

Nå var det marvine som spådde meg 

Nå be det plutselig en gutt nå, men fortsatt gravid på min kommende IVF.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

Den tredje som spådde meg på BIM:

twinanne:

Får opp graviditet på deg i april/mai med gutt.

Jeg bruker pendel når jeg spår :)

Nå var det marvine som spådde meg 

Nå be det plutselig en gutt nå, men fortsatt gravid på min kommende IVF.

du får nok tvillinger, en gutt og en jente [:D]

Så smart du er da Elin det tenkte jeg faktisk ikke på, he he....

da er det nok et tegn at du blir gravid på denne ivf.
krysse alt jeg har for at det går bra denne gangen altså :)

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: hegemw

da er det nok et tegn at du blir gravid på denne ivf.
krysse alt jeg har for at det går bra denne gangen altså :)

masse kryss kryss [:D][:)][;)]

Krysser fingre og tær...

oi... jeg har prøvd spåing og sånt før, men alltid med stor skepsis. så også denne gangen.
ringte en spådame her om dagen, fortalte navnet mitt og at det gjaldt familie.
hun svarer "ja, dere prøver å få barn?" *paff dumidalia*
hun spurte om det var slik at vi hadde prøvd lenge, for hun fikk opp flere år. og vi har jo prøvd i 2 år og 8 mnd. "det er noe som stopper opp her, noe kroppslig" jeg har jo pcos...
men hun fikk opp graviditet, kunne ikke si noe om når, men hun fikk opp jente.

også slengte jeg inn et innlegg på bim i sted, og nå fikk jeg svar fra barnigjen:
Hei du.Får opp mai/juni på deg.Tror du får 2 barn til sammen.Jente og gutt,men jenta kommer først.

*PAFF* hvis mine planer går i boks, er vi jo igang med prøverør i april/mai..

edit: nå var det ei til som spådde meg på bim.. hun fikk opp graviditet i år, kanskje i sommer. og jente...
dette begynner å bli skummelt...

jeg var oxo inne på BIM i høst..fikk de spådd om når jeg kunne bli gravid..jeg var gravid da før jeg mistet,men de kunne ikke se det...da de sa jeg skulle bli gravid i mars og jeg sa at jeg var gravid som dem ikke kunne se,ble de sur...likte ikke at jeg testet dem...tror ikke helt på denne spåingen...de ser oss ikke...synes det er rart når de mener de kan spå via internett...men,men...hehe[:D]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp