Jeg ble spådd

twinanne

Forumet er livet
Eh...hvet ikke om jeg tørr å si det jeg gett   , var inne på Barn i magen og ble spådd der

til twinanne
før opp en 4 barn på deg,mulig 5.Ser ei tulle som kommer rundt feb/mars.Så du blir nok gravid nå i mai/jun

[link=http://www.barnimagen.com/felles/brukere/profil?id=497922]#Aurora venter nr 2#[/link] det var hun som spådde meg.

Jeg spurte om det var medregnet min SA i høstes hvor det var 2, venter spent på svar.

Koseter ikke noe, men jeg ror du må være innlogget for å kunne skrive der.

Riktig det egguttak i førsten av mai, ultralyd fredag 2. mai, så teoretisk kan spiren feste seg i mitten av mai.

Ikke som jeg hvet

ORIGINAL: twinanne

Eh...hvet ikke om jeg tørr å si det jeg gett   , var inne på Barn i magen og ble spådd der

til twinanne
før opp en 4 barn på deg,mulig 5.Ser ei tulle som kommer rundt feb/mars.Så du blir nok gravid nå i mai/jun

[link=http://www.barnimagen.com/felles/brukere/profil?id=497922]#Aurora venter nr 2#[/link] det var hun som spådde meg.

Jeg spurte om det var medregnet min SA i høstes hvor det var 2, venter spent på svar.

Så spennende da, men 4-5 barn er jo mange da [:D] Da er det bare å stå på Twianne[:D][:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så spennende. [:D]

ORIGINAL: smygel 78

hmm artig dette med spåing ja[:D]
sa betyr det spontan abort foresten?
hvis du ble spådd fire vil det si at du får tvillinger denne gangen da[:)]

SA er spontanabort, og dersom jeg skal rekke dette og dersom ikke min SA sist høst med 2 teller så må jo det bety tvillinger, pga alderen min mener jeg, rekker jo ikke dette jeg da å ha kul på magen 2-4 ganger, 2 er vel mulig men....men det er snodig det, hver gang jeg blir spådd så er det iallfall barn i vente, 2-3 på de andre gangene jeg har blitt spådd slik på en enkel måte nå med pendel, tidligere med tarot.

Men hvor mye man skal tro på det er en annen sak, noen har jo evnen til å se da, og det fins nok mer mellom himmel og jord enn jeg hvet om. Men det er jo underholdning da selv om det ikke stemmer alltid, de som spår setter iallefall håp  de jentene som spørrer slik at man blir oppmuntra til å ikke gi opp.

Hvor fant du denne damen som spådde deg da? Altså på hvilken side på barn i magen?

Fant henne...[:D]

ORIGINAL: Sess1976

Hvor fant du denne damen som spådde deg da? Altså på hvilken side på barn i magen?

Dersom du ser på venstre side, nederst der står alle forumene skrevet opp alfabetisk nedover så da går du til spå/horoskop, og i den tråden er det jeg har vært. Men du må være innlogget for å få lov til å skrive der, men du kan godt bare lese som guest.

Sess1976 jeg håper du får svar fort, jeg så at Aurora trenger pasuse nå hun har jo selv en spire i magen. Men det er jo flere der inne, venter selv jeg på svar fra flere, jeg så deg der inne foresten med nesten samme nick, jeg har det samme nicket der inne også.
Det er jo litt spennendes også da, jeg må vel si at jeg ser på dette litt som et spill, er nok ikke helt god i troen her, men morro lell.

Eg tror ikke på det der eg....eg e blitt spådd der inne flere ganger,fikk asse positive tilbakemeldinger,men sitter nå ennå uten mage[:@]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Eg tror ikke på det der eg....eg e blitt spådd der inne flere ganger,fikk asse positive tilbakemeldinger,men sitter nå ennå uten mage[:@]

Kjønner deg godt jeg, tar dette er med en klype salt jeg også. Men det er jo ikke dumnt å spå de som prøver for hare livet da, det er jo mest vanlig at det funker etterhvert, men da kommer vi sliterne litt uenfor da, ettersom det ikke bare er å si slike ting til oss; du blir garvid om en 2-4 mnd tror det blir en gutt, men ikke helt sikker. Denne hadde sikkert stemt på 60% her inne dersom jeg hadde sakt dette til alle sammen. Da mener jeg på det forumet som er mest aktivt med både de som har prøvd lenge og har nettop startet prøvingen.

Her er den neste damen som har spådd meg inne på BIM:

Jeg bruker pendel,men er helt ny på dette.Det jeg kom fram til er graviditet på våren 08.Pendelen snurret begge veier da jeg spurte om hvor mange barn.Tolket det slik at det muligens kan bli tvillinger,men som sagt er dette ganske nytt for meg så jeg kan ta feil.

Barnigjen spådde meg denne gangen 

Foreløpig så er de jo delvis enige da!!!

He he...trodde jeg skrev samme nick jeg, men ser nå som du har oppdaget twinanne at jeg har glemt av tallet 19...men men, nesten samme iallefall. Jeg kalte meg faktisk sess76 er inne da jeg registrerte meg her inne, men plutselig fikk jeg ikke til å logge inn, så jeg måtte bytte nick og registrer meg på nytt...så jeg har faktisk vært medlem lengere enn det som står nå..

Jeg også tar dette med spåing med en klype salt, men morsomt er det uansett...[;)]

Sess jeg tror du har bedre lykke med å få svar dersom du spør i teksten om barnigjen kan spå deg, hun er litt fersk da men det gjør vl ikke noe. Så kan du titte på navnene på dem de roper på der, jeg tror vi letter får svar dersom vi ber om å bli spådd av noen, virker slik. Har ikke fått svar på den som jeg ber flere om å spå meg.

Ja ingen respons på den til flere nei, så jeg la nettopp inn en til Barnigjen nå...så får jeg se om det hjalp...[:)]

Ja ingen respons på den til flere nei, så jeg la nettopp inn en til Barnigjen nå...så får jeg se om det hjalp...[:)]

Jeg så det, da er det bare å vente på at de riktige damene logger seg på. Ligger inne på den samme posten jeg også hos gullmor1...... husker ikke hva fornoe mer hun kalte seg. Jeg håper at du blir spådd snart, så vi får noen spådommer på deg her inne i tråden vår også. Dette er kult, fikk litt dilla jeg nå, tidsfordriv heter det kanskje, he he....

ORIGINAL: twinanne

Jeg så det, da er det bare å vente på at de riktige damene logger seg på. Ligger inne på den samme posten jeg også hos gullmor1...... husker ikke hva fornoe mer hun kalte seg. Jeg håper at du blir spådd snart, så vi får noen spådommer på deg her inne i tråden vår også. Dette er kult, fikk litt dilla jeg nå, tidsfordriv heter det kanskje, he he....

Ja ganske kult tidsfordriv...litt spennende også må jeg si...[:D]

Ho ho ho...fikk svar fra barnigjen nå..."en graviditet i mai mnd med tvillinger" Ja hadde det bare vært så vel du...[:D]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp