Bkno5138470
Andre møte med forumet
I stad raknet det helt for meg. Storesøster på 6 irriterte lillesøster på 2. Hun skulle holde rundt henne og være på henne hele tiden, lillesøster både viste tydelig at hun ikke ville og sa nei. Jeg prøvde flere ganger å si at hun måtte la henne være i fred og at hun heller ikke hadde likt det. Jeg ble bare mer og mer irritert for hun nektet å høre. Jeg sa først hardt og høyt «nå holder det», men hun fortsatte. Jeg klarte ikke å styre sinnet mitt og skrek til slutt «Nå holder det for faen»
Det endte med at hun begynte å kaste ting. Når hun tok tak i en stor boks med duplo og skulle kaste så løftet jeg henne opp og bærte henne opp på rommet. Hun fortsatte å skrike, men endte til slutt med gråt. Jeg løftet henne opp og tok på fanget. Hun gråt. Jeg gråt. Jeg sa unnskyld.
Vi fikk avsluttet kvelden med en koselig legging.
Men fy fader jeg føler meg helt jævlig.
Jeg sliter med sinnet og impulskontroll generelt og blir ofte sint på barna mine og maser/kjefter.
Jeg hater det!
Det endte med at hun begynte å kaste ting. Når hun tok tak i en stor boks med duplo og skulle kaste så løftet jeg henne opp og bærte henne opp på rommet. Hun fortsatte å skrike, men endte til slutt med gråt. Jeg løftet henne opp og tok på fanget. Hun gråt. Jeg gråt. Jeg sa unnskyld.
Vi fikk avsluttet kvelden med en koselig legging.
Men fy fader jeg føler meg helt jævlig.
Jeg sliter med sinnet og impulskontroll generelt og blir ofte sint på barna mine og maser/kjefter.
Jeg hater det!