Jeg ble sendt

Ju9ta

Forumet er livet
Hjem fra jobb..[:-][:-][:-]
Fordi jeg ikke hadde vært frisk i 48 timer enda, og var småkvalm/uggen i kroppen..[&o]
Skjønner de og da, vil jo ikke at jeg skal smitte hele sykehjemmet lixom..[>:]

Å så leverte jeg oppsigelsa mi idag..[X(] Spent på hva sjefen sier nå da..[8|] 3 mnds oppsigelsestid..

Huff da.. jaja fortsatt god bedring og lykke til videre=)

Huff da, du får ha god bedring[:)] Håper du snart blir bedre (kanskje på tide med en test[;)])
Har du fått en annen jobb, eller? Ikke helt fått med meg det tror jeg..[8|]

ORIGINAL: Mimamma

Huff da, du får ha god bedring[:)] Håper du snart blir bedre (kanskje på tide med en test[;)])
Har du fått en annen jobb, eller? Ikke helt fått med meg det tror jeg..[8|]

Jeg skal ta nok en test igjen imårra, for å avkrefte at d ikke er noen ny spire på gang riktig enda..[8|]
Skal bynne å søke etter jul nå..Gidder ikke å stresse med riktig enda..

så spennende [:)]

er litt skummelt å bytte jobb også.. man vet jo ikke hva man går til..
hva var det som gjorde at du sa opp??

ORIGINAL: Lisemor_

Har jobba i helsevesenet i 11 snart 12 år, og som hjelpepleier i 8 år nå, og har ikke prøvd noe annet..[8|]
Så er litt gira på nye utfordringer og prøve noe nytt..Se hva jeg duger til..[8D]

ORIGINAL: Ju9ta

Har jobba i helsevesenet i 11 snart 12 år, og som hjelpepleier i 8 år nå, og har ikke prøvd noe annet..[8|]
Så er litt gira på nye utfordringer og prøve noe nytt..Se hva jeg duger til..[8D]

Så spennende da. Er jo gøy å prøve noe nytt. Man kan jo bli lei av å holde på med det samme hele tiden. Lykke til med jobb søkinga! Håper du får en jobb du trives i da![:D][:D]

ORIGINAL: Mimamma

ORIGINAL: Ju9ta

Så spennende da. Er jo gøy å prøve noe nytt. Man kan jo bli lei av å holde på med det samme hele tiden. Lykke til med jobb søkinga! Håper du får en jobb du trives i da![:D][:D]

Helt enig og dagens jobbmarked er jo super for arbeidstakere de mangler jo i mange bransjer. Lykke til [:D]

ORIGINAL: sofiesmamma

huffdå!! hehe de må bare ta det som ett "smil"[8D] er ikke noe mer å gjør..hehe

ORIGINAL: Linn1982

Usj, du må ikke bli syk nå Ju9ta!
GOOOOD BEDRING!!!

Men jeg er jo syk..[&:] Hatt omgangssyken siden siste fredag nå..[&o][&o]
Tok en CB test ikveld, å den var heldigvis negativ..[:D] Måtte sende sambo ut t apotek(døgnåpent), klarte ikke vente t imårra..[:-]

Back
Topp