Jeg blør......

Tullemor79

Gift med forumet
Huff, var på toalettet på jobb istad å så det var kommet masse blod i trusa[:(][:(][:(] Ikke bare en dråpe, men MYE. Ringte Porsgrunn og de sa at det ikke var positivt, men at det fortsatt var håp. Har vært å tatt HCG-blodprøve, så da er det bare å krysse fingrene for at stigningen er fin fram til onsdag og den nye prøva... Er så redd nå, trodde endelig det var tur etter over å ha prøvd i over 2 år...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da ringte jeg Porsgrunn for å få vite resultatet og dama i telefon sa bare OJ! Hvorfor har du tatt hcg-prøve i dag egentlig? Den er på 56 000. Forstod det som om det er veldig bra, men de vet jo ikke noe før de ser stigning på onsdag. Skal ta den tidlig, så får jeg svar etter 12 på onsdag

Har ikke blødd noe mer så langt i dag og skal ha fri fra jobb i morra og slappe av[:)]

Det er første gang noen sinne jeg er gravid ja[:(] Vet ikke om det har sluttet å blø eller om det er blir stoppa inni der av en mengde med crinone... Har ikke vondt i magen nei

Har menssmerter deluxe i dag da, men ikke vondt i magen. Har vært kvalm i flere dager nå, men når jeg så blodet i trusa ble alle symptomer borte...

Fikk beskjed i Porsgrunn at jeg ikke begynte å blø når et av egga falt fra, de ble visst bare borte.

Ja, skal inn 22. Spurte om jeg kunne inn til UL nå, men fikk beskjed om at de ikke gjorde det så tidlig for det var ikke sikkert at hjertet hadde begynt å slå enda og da ville jeg bli mer fortvila. Var ikke sikkert det var noe feil selv om hjertet ikke slår enda, så derfor fikk jeg bare HCG-prøve nå[:(][:(]

Jeg skulle ringe ut igjen etter kl 14:30 og så ta en ny prøve på onsdag. Huff, dette blir nervepirrende[&:]

Åhhh...ingen koselig tråd å lese når jeg logger meg på[:(][:(]
krysser alt jeg har for spira di
Go'klem;)

ORIGINAL: ~~Laila~~

Åhhh...ingen koselig tråd å lese når jeg logger meg på[:(][:(]
krysser alt jeg har for spira di
Go'klem;)

Stor klem til deg tullemor
satser på at det går bra, mange som opplever litt blødning i starten av graviditeten..

Uff dette må væra skikkelig ekkelt ja[&:] Krysse alt eg har for at dette går bra! At du ikkje har smerter er i alle fall eit godt tegn.

*klemmer på*

Takk for gode tanker jenter. Trenger de nå!

Uff håper alt går bra med din lille spire og at den sitter fast der og vokser som den skal[:D]
Håper jeg kan trøste deg med å si at jeg har ei veninne som er gravid, da hun var 2 mnd på vei så blødde hun, måtte på sykhuset, men ingenting var galle, og spiren er fortsatt i hennes mage..
Så jeg krysser alt jeg har og enda litt til, for at det ikke er noe galle..[:D] håper du ikke blør mere[:D]klem[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Uff dette må væra skikkelig ekkelt ja[&:] Krysse alt eg har for at dette går bra! At du ikkje har smerter er i alle fall eit godt tegn.

*klemmer på*

Signerer.

Jeg vil sende deg en stor klem og noen trøstende ord. Da jeg var ca like langt på vei med vår lille icsi spire som du er nå så blødde jeg også endel. Det gikk bra, og i dag har jeg verdens blideste jente sammen med meg [:D]
Ikke mist motet! Viktig at du legger deg på sofaen med beina høyt og slapper av nå. Mannen din får ta alle tunge tak framover, du skal kun ruge på spiren deres!!

krysser fingrene for hcg stigningen din tullemor

akkurat sånn jeg også gjorde. På uke 9 så begynte jeg plutselig og blø med klumper og greier, men jeg mista ikke, fikk en til på kjøpet, så jeg krysser fingrene for deg at dette går heeeelt fint [:D]

ORIGINAL: Nesing

Blødning på dette tidspunktet er det verste som finnes [:(]! Opplevde nemlig nøyaktig det samme selv. Hos meg var det da virkelig blødning når spire to gikk dukken (jeg hadde nemlig UL allerede i uke 5 + 0 og da så vi to spirer, uke 6 + 0 var det kun en igjen og blødde fra 5 + 6) [&:]. Så det klinikken din sier stemmer faktisk ikke. Uansett krysser jeg fingre og tær for en flott stigning på HCG´n på onsdag, tullemor .

Hu første jeg snakka med sa at om det ikke hadde festa seg så ville det ikke komme ut med blod men bli fanget inn i livmora eller noe sånt. Hu andre jeg snakket med sa at jeg kunne ha hatt en SA. Kom ikke nok blod til at jeg ville tro det er det da, og ikke noen klumper eller noe... Får bare prøve å slappe av fram til onsdag

ORIGINAL: fano

akkurat sånn jeg også gjorde. På uke 9 så begynte jeg plutselig og blø med klumper og greier, men jeg mista ikke, fikk en til på kjøpet, så jeg krysser fingrene for deg at dette går heeeelt fint [:D]

Har ikke blødd med klumper da, kom ikke SÅ mye blod men altfor mye... blir spennende på onsdag og en uke til UL...

Hvordan har det gått med deg i dag vennen? Har tenkt veldig på deg[:)]

Back
Topp