Jeg blør

Linda31

Forumet er livet
Nå gir jeg opp.. Har begynt å småblø litt i dag.. Kjenner murringer også.. Så nå gir jeg opp, er ikke meningen vi skal ha to barn [:(] To sa før denne, i jan og Mai.. Så jeg har ingen tro på at dette er en ufarlig blødning...

ORIGINAL: dørti gullkorn

Krysser fingrene for deg snuppa mi!!

Vi skal føde sammen på SUS!!
Skal ned til legen etterpå og ta en hcg prøve.. Så blir det vel en til på onsdag.. Håper jo det stiger, men sårri, har mine tvil nå...

ORIGINAL: Svartengel

Så utruleg trist[:(][:(][:(][:(][:(]

Uff! Håper det går bra!
Skal tenke på deg!

Neiiii,det må ikke skje! Jeg krysser alt for deg kjære deg, dette er ikke rettferdig!

Jeg har blødd i 6 uker.. Men lilletrille bor fremdeles i magen :0)

Håper det går bra med deg!!! [:)]

Krysser fingrene for at alt er bare bra!! Lykke til! [:)]

Uff da, håper det er helt ufarlig og at spiren fortsatt vokser seg stor og sterk. Krysser fingrene for deg 

ORIGINAL: fano

Uff da, håper det er helt ufarlig og at spiren fortsatt vokser seg stor og sterk. Krysser fingrene for deg 

Sign..

det går nok så bra skal du se!!!

lykke til!

ORIGINAL: fano

sign. utrolig trist å høre Linda!!! [:(][:(][:(]

Må ikke gi opp håpe. Spiren kan enda være der selv om du blør. Håper på det beste for deg [:)]

Lykke til!

Å nei, det var ikke noe kjekt å lese, krysser alt jeg har for at det alt er bra med spiren!

huff[:(] det var trist å lese men håpet er ikke borte ennå.. prøv å slapp av og tenk positivt..
har selv blødd en del ganger i svangerskapet og alt er bra ennå :)
Håper du får positive svar av legen.. skal krysse alt som kan krysses for deg.

*sender over litt positive tanker og super lim til spiren, så den sitter fast*

Back
Topp