Jeg blør!!

Vannmann76

Forelsket i forumet
Nå er jeg redd nå!!!

Er 9+6 i dag. Begynte å blø på jobben i går. Ganske mye blod med det samme. Nesten litt sånn mensen-aktig. Dro rett hjem og fikk time til legen min litt senere på dagen. Da vi kom dit blødde jeg fremdeles litt.Han tok gu og så da at mormunnen ikke var åpen, så han var optimistisk, men kan jo ikke være 100% sikker... Ringte til Ullevål, men siden jeg har time til ul på torsdag (tidlig ul pga avbrutt svangerskap i april i år) sa de at jeg bare måtte vente til da. De kan uansett ikke gjøre noe. De sa også at det var et bra tegn at det ikke hadde åpnet seg og at det er vanlig å blø litt... Hva er litt da?????

Det kommer fremdelses litt blod, men nå er det ikke sånn "slimete" blod som i går... (Beklager detaljene her folkens...)

Så nå ligger jeg her da og vet at det er like stor sjanse for at det skal gå bra som at det ikke går bra!!!

Flere som blør?

Huff, det er ikke noe gøy å gå i rundt å være så bekymret... Jeg skjønner at det må være fryktelig å bare gå og vente til torsdag.. Men jeg skal i alle fall krysse fingrene for deg, og sende massevis av positive tanker!

Klemmer

Jeg blødde søndag og mandag... minstet min lille spire i går. SA.[:(]

Føler virkelig med deg, og håper det går bra med deg og din lille
spire.

Lykkeønskninger fra meg.. [;)]

Håper76:Håper det går bar og at det er "bare" blod og ikke spiren som slipper taket! Lykke til!!!!

Bebe: Trist å høre! Håper du blir gravid fort igjen

Hei!
Var gjennom det samme for 3-4 dager siden. Det gikk heldigvis bra. Tror det gjør det hos deg og, spesielt hvis du ikke har smerter. Du MÅ IKKE bære tunge ting og prøv å slappe av mest mulig av
Krysser fingrene for deg[:)]

må bare si en ting!!(ikkje d at eg e m i denne termin klubben liksom) men jeg blødde ganske "mye" i begynnelsen av svanger skapet og... trodde jeg skulle miste... men alt var bra!! gode tanker hjelper!! jeg tror det ordner seg![;)] Lykke til iverfall!!! klem fra meg!![;)]

Hadde en liten blødning mandag denne uka.
Men det var en frisk blødning der det var nesten som en ballong som sprakk, også blødde jeg litt, så var det over. Fikk beskjed om at det var nok en blodåre som sprakk og at alt såg fint ut på ul samme dag. (hadde bestilt privat flere uker før)
Det kan være at det er en cyste som har spukket hos deg.
Eller rett og slett ingenting. De 3 første mnd kan du blø litt uten at det skal ha noen betydning. Men uannsett om det er ingenting så blir du jo bekymret.
Krysser fingrene for deg og håper alt er bra på ul i morgen.

håper det står bedre til med deg og spiren din idag! [:)]  stor klem

Hei!
Var gjennom det samme for 3-4 dager siden. Det gikk heldigvis bra. Tror det gjør det hos deg og, spesielt hvis du ikke har smerter. Du MÅ IKKE bære tunge ting og prøv å slappe av mest mulig av
Krysser fingrene for deg
ORIGINAL: Ema

Man trenger ikke ha smerter for å SA, jeg hadde kun lette blødninger når jeg var på do. Ellers ingen andre symptomer.

Hei igjen...

Dette gikk ikke bra nei....
Blødningene ble bare sterkere og sterkere....og tilsutt mistet jeg i natt..
Har værtpå Ullevål på kontroll nå, slipper heldigvis utskrapning da kroppen har ryddet opp av seg selv..

Så sånn endte det..

Men da er det bare en ting å gjøre...prøve igjen, vi gir oss ikke så lett!!!

Lykke til videre alle mars-mammaer!!!

åånei... [:(][:(] Det var forferdelig leit å høre.. Jeg fikk så vondt av deg nå.. Håper dere lykkes snart igjen, og at du får ha spiren i magen i ni mnd neste gang.. Tenker på deg..

Trøsteklemmer..

huff å huff så utrolig trist å høre! [:(]
men det er bra at dere ikke gir opp!
støtt hverandre og ikke stress. det er nye sjangser [:)]

Dette var så trist å høre. Det går bra neste gang. Håper det blir snart.
Trøsteklem

håper76

Lykke lykke til med neste prøverunde.
Heldigvis så er du super fruktbar etter du har mistet,
så vi krysser for at du er sterkt tilbake om en mnd's
tid bare i en annen termingruppe.

ORIGINAL: søtnosa

uff,så trist[:(][:(][:(]

krysser fingrene på at du snart er tilbake med en ny spire[;)]

sender mange trøsteklemmer

signerer!

huff... det var skikkelig trist å høre!!! [&o]  ønsker deg lykke til videre og håper å se deg snart igjen inne på svangerskap!! stor klem sendes din vei!!!

ORIGINAL: håper76

Hei igjen...

Dette gikk ikke bra nei....
Blødningene ble bare sterkere og sterkere....og tilsutt mistet jeg i natt..
Har værtpå Ullevål på kontroll nå, slipper heldigvis utskrapning da kroppen har ryddet opp av seg selv..

Så sånn endte det..

Men da er det bare en ting å gjøre...prøve igjen, vi gir oss ikke så lett!!!

Lykke til videre alle mars-mammaer!!!

Føler virkelig med det... mistet jo selv mandag... ufattelig trist...[;)]
Vi får bare krysse fingrene for at vi snart blir gravid igjen, og at
det går bedre neste gang... [:)]

Trøsteklemmer masse..

ORIGINAL: twgirly88

må bare si en ting!!(ikkje d at eg e m i denne termin klubben liksom) men jeg blødde ganske "mye" i begynnelsen av svanger skapet og... trodde jeg skulle miste... men alt var bra!! gode tanker hjelper!! jeg tror det ordner seg![;)] Lykke til iverfall!!! klem fra meg!![;)]

Må signere denne.
Jeg blødde også mye. Mens lignende og litt til i over 2 uker.

Så det er fortsatt håp[;)]

Back
Topp