Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg tørket meg morrest kom det rosa på papiret, så da er vel babydrømmen over for denne gang...![]()

huff! hvor langt er du på vei? Är mange som blöder litt i svangerskapet så jag krysser fingrer for allt i världen att det er helt uskyldig!![]()
var bare 3+4.
ja, får se, men er ikke så veldig håpefull =(
Nei ikke ta sorgene på forskudd! Jeg har blødd i 2 av 3 svangerskap og alle har gått fint <3Da jeg tørket meg morrest kom det rosa på papiret, så da er vel babydrømmen over for denne gang...![]()
Jeg blødde lyserosa, bittelitt rødt og en del brunt i fire dager i uke 5 forrige gang og han er 4 år nåDet trenger ikke å være noe galt, men skjønner at du er bekymret
Spør legen om hcgmåling om det fortsetter?
![]()
Nei ikke ta sorgene på forskudd! Jeg har blødd i 2 av 3 svangerskap og alle har gått fint <3
Hvordan går det med deg?![]()
Har ikke blødd noe mer enda, og har ikke sånn "mensen vondt" i magen, så går bare se hvordan det går...
Hvordan går det med deg ?![]()
Tusen takk for all positiviteten folkens ^.^
Jeg har ikke vært hos lege eller no, men jeg tror det går bra. Jeg slutter å vil ganske fort, og har ikke blødd siden, og er økning på graviditet testene.![]()