jeg blør...

Emmisel

Elsker forumet
Junibarna 2019
Da jeg tørket meg morrest kom det rosa på papiret, så da er vel babydrømmen over for denne gang... :(

Da jeg tørket meg morrest kom det rosa på papiret, så da er vel babydrømmen over for denne gang... :(

huff! hvor langt er du på vei? Är mange som blöder litt i svangerskapet så jag krysser fingrer for allt i världen att det er helt uskyldig! :smiley-angelic001:Heartred

huff! hvor langt er du på vei? Är mange som blöder litt i svangerskapet så jag krysser fingrer for allt i världen att det er helt uskyldig! :smiley-angelic001:Heartred

var bare 3+4.
ja, får se, men er ikke så veldig håpefull =(

Jeg blødde lyserosa, bittelitt rødt og en del brunt i fire dager i uke 5 forrige gang og han er 4 år nå:) Det trenger ikke å være noe galt, men skjønner at du er bekymret❤️ Spør legen om hcgmåling om det fortsetter? ❤️

Nei ikke ta sorgene på forskudd! Jeg har blødd i 2 av 3 svangerskap og alle har gått fint <3

Jeg blødde lyserosa, bittelitt rødt og en del brunt i fire dager i uke 5 forrige gang og han er 4 år nå:) Det trenger ikke å være noe galt, men skjønner at du er bekymret❤️ Spør legen om hcgmåling om det fortsetter? ❤️

Så bra at det gikk bra med deg så ^.^
Kan ikke ringe legen, skal på høstferiese neste 8 dagene.

Nei ikke ta sorgene på forskudd! Jeg har blødd i 2 av 3 svangerskap og alle har gått fint <3

Det er fint å høre at det kan gå bra. Må vel bare vente og se

Jeg er i uke 5+1 og har blødd smått i hele dag, aldri nok til å nå trusen , men papiret er rødt /rosa når jeg tørker. Har fått beskjed fra lege om at så lenge det ikke forekommer smerter eller mye blod er det sannsynligvis ikke sa. Skal snakke med fastlege på mandag om det vedvarer. Da vil jeg måle om hcg stiger eller synker.

Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Er du usikker og redd så bør du kontakte legen din. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen

Sniker fra mars. Jeg blødde i uke 8, og fortsatt er alt bra, er i uke 17 nå. Det er så og si like normalt å blø som å ikke blø i løpet av et svangerskap, hvertfall tidlig i svangerskapet. Man skal selvfølgelig ta det på alvor, men ikke gi opp håpet <3

Tusen takk for all positiviteten folkens ^.^
Jeg har ikke vært hos lege eller no, men jeg tror det går bra. Jeg slutter å vil ganske fort, og har ikke blødd siden, og er økning på graviditet testene. :)

Jeg er 4 uker idag blødde litt rosa på lørdag. Nok til å komme i trusa. Ble kjempe redd, men det ga seg den kvelden. Stigning på testene etter det. Så har begynt å tenke at det kanskje ikke er så uvanlig. Vi er vist flere ;)

Back
Topp