Jeg blør

Tusen takk til deg og dere andre for omtanken..
Jeg ligger på sofaen og har tatt to Paracet.. har fortsatt smerter og blør enda mens jeg er på do...så er rimelig sikker på at dette er over ... [emoji17]

Nei, nei, nei [emoji24][emoji24] kommer til å tenke på deg i hele natt [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Dette skjedde meg i ca uke 5. Var som vanlig mens, bare litt kraftigere.

Så trist at du må gjennom dette [emoji173]️[emoji173]️

Hos legen kan man ta hcg-prøver med to-tre dagers mellomrom for å se om hcg stiger eller ikke.

Dette skjedde meg i ca uke 5. Var som vanlig mens, bare litt kraftigere.

Så trist at du må gjennom dette [emoji173]️[emoji173]️

Ja jeg hadde ikke sett for meg dette...
Er som en mens nå..blør aktivt hver gang jeg er på do..

Tusen takk for alle klemmer og gode ord.. ble ikke vår tur denne gang. Lykke til alle sammen,håper dere alle får beholde spirene deres[emoji173]️

Tusen takk til deg og dere andre for omtanken..
Jeg ligger på sofaen og har tatt to Paracet.. har fortsatt smerter og blør enda mens jeg er på do...så er rimelig sikker på at dette er over ... [emoji17]
Det der er den vondeste følelsen i verden:( Man bygger så mye håp og tanker på så kort tid:Heartred Det kommer til å gå litt opp og ned de neste dagene, men så kommer heldigvis optimismen tilbake etter hvert:Heartred

Mange klemmer :Heartred:Heartred

Er det noen som vet hva som skjer nå? Som har vært gjennom dette før?
Kommer det ut klumper eller hva? Jeg aner ikke hva jeg skal forberede meg på[emoji17] skal ringe legen imorgen tidlig. Hva skjer der isåfall ? Skjønner ingenting. Kan jo ikke se noe på ul enda

Sender deg en stor klem og håper på det beste [emoji254]

Jeg hadde SA i fjor sommer, og da blødde jeg MYE både store klumper, slim og det hele. Og det var helt uutholdelig vondt, lå bare i fosterstilling. Legen gjorde ikke annet enn å måle HCG med to dagers mellomrom for å bekrefte mistanke.

MEN, det er vablig å både blø og ha smerter uten å miste. Lykke til [emoji173]️

Sender deg en stor klem og håper på det beste [emoji254]

Jeg hadde SA i fjor sommer, og da blødde jeg MYE både store klumper, slim og det hele. Og det var helt uutholdelig vondt, lå bare i fosterstilling. Legen gjorde ikke annet enn å måle HCG med to dagers mellomrom for å bekrefte mistanke.

MEN, det er vablig å både blø og ha smerter uten å miste. Lykke til [emoji173]️

Jeg også tenkte på at det er vanlig å blø uten å miste men jeg klarer bare ikke å tro at det er noe igjen der inne nå. Kom ingenting inatt mens jeg sov men hver gang jeg er på do så blør jeg friskt og en del. Som en mens på dag 1-2 .. og med moderate til sterke menssmerter. Så er ganske sikker på at her er det rett og slett ikke mere igjen...

Å nei, så trist. Det er ikke så lett å si sikkert hva som foregår, men HCG-prøver ville i alle fall i første omgang være det som kanskje kan gi deg noen svar.

Jeg har mistet i uke 9 og 5. I uke 9 var det plutselig voldsomme smerter, og store mengder blod med koagler pluss at jeg så embryo komme ut. Da jeg mistet etter 5 uker, hadde jeg hatt småblødninger av og på over mange dager og med HCGstigning, før plutselige smerter og vanlig mensblødning. Og først etter det hadde jeg HCG-fall. Jeg hadde også mange blødninger i et svangerskap som endte med gutten min på nå 2 år. Dog da hadde jeg ikke smerter, som jeg kan huske.

Men altså, jeg tror ikke det er noen fasit her, og umulig å si hvordan det går. Og en evt SA kan nok oppleves på flere måter.
Det er så vondt å miste, når gleden over spirene er så stor. Uansett krysser jeg alt jeg har for deg og spira! Håper dette bare er en skremmende opplevelse.

[emoji173]️
Masse gode klemmer til deg

Da har jeg vært på UL og det var ingenting i magen min....
Å nei! :'( gråter med deg gode deg [emoji173][emoji173]
Ønsker deg masse lykke til videre og håper neste spire sitter snart. [emoji173]

Back
Topp