Jeg blør

Så leit :( Sender varme tanker og ønsker deg lykke til videre! Håper neste spire sitter hele vegen :Heartred

Tusen takk alle sammen.... føler meg både mislykket og tom nå....
Men regner med den følelsen går over om en liten stund...
Flytter over på prøveforumet igjen jeg da..... :) Lykke til alle sammen :)

Så trist å høre :( forstår at du føler deg mislykket - men du skal vite at det ligger ingen sannhet i den følelsen. [emoji173]️[emoji173]️ lykke til videre

Huff [emoji853] Stor klem til deg! Det var leit. Lykke til, neste gang sitter den!!

Kjenner følelsen! Gi det noen dager så kommer du ovenpå igjen:Heartred

Masse lykke til videre [emoji173][emoji173]

Er det noen som vet hva som skjer nå? Som har vært gjennom dette før?
Kommer det ut klumper eller hva? Jeg aner ikke hva jeg skal forberede meg på[emoji17] skal ringe legen imorgen tidlig. Hva skjer der isåfall ? Skjønner ingenting. Kan jo ikke se noe på ul enda
Uff så trist å høre [emoji178] Jeg mistet forrige uke. Det kom bare masse blod. Litt klumper men mest blod. Har bare måtte tenke at det finnes flere muligheter. Og at det er en grunn for at det ikke gikk som det skulle. Det er jo grunner for at det støtes vekk fra kroppen [emoji178]

Uff så trist å høre [emoji178] Jeg mistet forrige uke. Det kom bare masse blod. Litt klumper men mest blod. Har bare måtte tenke at det finnes flere muligheter. Og at det er en grunn for at det ikke gikk som det skulle. Det er jo grunner for at det støtes vekk fra kroppen [emoji178]
Ja... det en god tanke å ha i bakhodet oppi dette... Ingen ønsker jo et sykt barn...så....Jeg håper bare jeg får muligheten igjen... jeg er lei meg for alle de som mister... det er utrolig vondt..

<3 Håper det går bra med deg.
Håper du har en lege som tar deg inn til etterkontroll for å sjekke at alt er bra med deg fysisk om noen uker.

Back
Topp