Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan kontakte legevakt eller fastlege for vurdering og oppfølging. Og hold kroppen mest mulig i ro mens du blør. Vet hvor skremmende det er! Krysser fingrene for deg og den lille![]()
Sender en kjempeklem og gode tanker!! [emoji173]️[emoji173]️ håper det ikke er noe farlig. Forstår du er livredd, og det er nok lett for meg å si: men HUSK at det kan være normalt også. [emoji173]️ har du vondt nå?
Jeg ringte legevakta og de sa jeg måtte bare ligge på sofaen og ikke gjøre noe, og ringe tilbake om jeg fikk store smerter eller stor blødning.. jeg har aldri hatt en SA før, jeg er livredd nå![]()

Så trist å lese! Jeg har akkurat vært igjennom to SA selv, og det høres ganske likt utVil sende deg en varm klem og be deg ta vare på deg selv!!
![]()
Stor klem til deg, dette var ikke kjekt å lese omEr det noen som vet hva som skjer nå? Som har vært gjennom dette før?
Kommer det ut klumper eller hva? Jeg aner ikke hva jeg skal forberede meg på[emoji17] skal ringe legen imorgen tidlig. Hva skjer der isåfall ? Skjønner ingenting. Kan jo ikke se noe på ul enda
Jeg har ikke gjennomgått SA, men medisinsk abort i forbindelse med MA. Da var det veldig sterke menssmerter og jeg blødde i klumper. Hos lege er vel vanlig å først ta HCG blodprøve og eventuelt ultralyd.