Jeg blør

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Hjelp?!
Begynte med sterke menssmerter og da jeg gikk på do ista så kom det blod i toalettet [emoji24]
Mister jeg spiren min nå???

Oi! Skjønner at dette er skummelt. Jeg har dessverre ikke noe fasitsvar, men jeg vil dele denne artikkelen med deg - det står iallfall noe om blødninger der, og at en del av disse blødningene kan være helt normale og ufarlige. Kanskje du finner noe der som kan gi deg et litt bedre svar. Håper andre også har noen erfaringer og ord, som kan virke beroligende og betryggende.

Krysser fingrene for at alt er som det skal være, og at det går fint - og at dette ikke er mer enn en skremmende opplevelse!

Det skal forresten være nettmøte med Jordmor i morgen kveld, så kanskje du kan sende inn ditt spørsmål til henne?

Last edited by a moderator:
Det er vanskelig å svare på om du mister. Men mange blør/spotter litt under svangerskapet og det er normalt.

Om du er usikker kan du jo ta kontakt med legen din. Han/hun vil kunne hjelpe deg å finne ut om du har en SA eller om det går fint med lillespire. [emoji173]️ Krysser fingre for deg.

Har dessverre ikke noe annet å si enn det som allerede er skrevet her, men krysser fingrene for deg og lille :Heartred

Du kan kontakte legevakt eller fastlege for vurdering og oppfølging. Og hold kroppen mest mulig i ro mens du blør. Vet hvor skremmende det er! Krysser fingrene for deg og den lille:Heartred

Du kan kontakte legevakt eller fastlege for vurdering og oppfølging. Og hold kroppen mest mulig i ro mens du blør. Vet hvor skremmende det er! Krysser fingrene for deg og den lille:Heartred

Jeg ringte legevakta og de sa jeg måtte bare ligge på sofaen og ikke gjøre noe, og ringe tilbake om jeg fikk store smerter eller stor blødning.. jeg har aldri hatt en SA før, jeg er livredd nå [emoji24]

Sender deg en klem og krysser alt jeg har for at det er en uskyldig blødning :(

Sender en kjempeklem og gode tanker!! [emoji173]️[emoji173]️ håper det ikke er noe farlig. Forstår du er livredd, og det er nok lett for meg å si: men HUSK at det kan være normalt også. [emoji173]️ har du vondt nå?

Sender en kjempeklem og gode tanker!! [emoji173]️[emoji173]️ håper det ikke er noe farlig. Forstår du er livredd, og det er nok lett for meg å si: men HUSK at det kan være normalt også. [emoji173]️ har du vondt nå?

Ja har vondt i mage og korsrygg [emoji20] derfor jeg tror jeg mister nå... hadde det bare vært en blødning og Thats it. Men der er smerter også. Og dråper med blod hver gang jeg er på do..

Jeg ringte legevakta og de sa jeg måtte bare ligge på sofaen og ikke gjøre noe, og ringe tilbake om jeg fikk store smerter eller stor blødning.. jeg har aldri hatt en SA før, jeg er livredd nå
emoji24.png

Forstår veldig godt at du er livredd nå og at det føles uutholdelig. Du kan f.eks. prøve å høre på musikk som virker beroligende, se på en serie, eller noe annet som kanskje kan roe deg litt ned. Jeg har selv slitt med gjentagende blødninger dette svangerskapet (sniker fra juli) og var livredd de første gangene det blødde. Krysser virkelig alt av fingre og tær for deg!

Huff, nei :( Dette var leit! Håper blødningen er uskyldig og at spira klamrer seg fast! Dette må da gå bra!! Sender deg en stor klem og krysser fingrene for deg :Heartred

Så trist å lese! Jeg har akkurat vært igjennom to SA selv, og det høres ganske likt ut:Heartred Vil sende deg en varm klem og be deg ta vare på deg selv!! :Heartred

Så trist å lese! Jeg har akkurat vært igjennom to SA selv, og det høres ganske likt ut:Heartred Vil sende deg en varm klem og be deg ta vare på deg selv!! :Heartred

Tusen takk til deg og dere andre for omtanken..
Jeg ligger på sofaen og har tatt to Paracet.. har fortsatt smerter og blør enda mens jeg er på do...så er rimelig sikker på at dette er over ... [emoji17]

Sender deg mange klemmer [emoji173]️ håper håper at det går bra[emoji173]️

Åå nei :-( gode du [emoji173][emoji173] krysser alt jeg kan for deg og spira! :'(

Å nei så trist. Får vondt av deg. Jeg blødde i forrige svangerskap. Men hadde ingen smerter.

[emoji173]️
Sender deg masse klemmer og håper det går bra.

Er det noen som vet hva som skjer nå? Som har vært gjennom dette før?
Kommer det ut klumper eller hva? Jeg aner ikke hva jeg skal forberede meg på[emoji17] skal ringe legen imorgen tidlig. Hva skjer der isåfall ? Skjønner ingenting. Kan jo ikke se noe på ul enda

Er det noen som vet hva som skjer nå? Som har vært gjennom dette før?
Kommer det ut klumper eller hva? Jeg aner ikke hva jeg skal forberede meg på[emoji17] skal ringe legen imorgen tidlig. Hva skjer der isåfall ? Skjønner ingenting. Kan jo ikke se noe på ul enda
Stor klem til deg, dette var ikke kjekt å lese om :HeartredJeg har ikke gjennomgått SA, men medisinsk abort i forbindelse med MA. Da var det veldig sterke menssmerter og jeg blødde i klumper. Hos lege er vel vanlig å først ta HCG blodprøve og eventuelt ultralyd.

Back
Topp