Jeg blør :-(

Småspor

Betatt av forumet
Er 9+1 idag, var på ultralyd sist uke å fikk se en baby med bankende hjerte og rett størrelse. Idag når jeg tørket meg så jeg en antydning til blodflekk i utfloden, så jeg stappet litt papir inn i skjeden og det kom ut med klart blod! Ringte til legevakten men de sa at d kan være ufarlig. Når du har mistet 3 ganger og hørt den setningen så mange ganger klarer jeg ikkje tenke positivt. Er sååååå skuffa og redd nå [emoji24].

Off, hater når jeg ser disse overskriftene, synes det har vært så mange som har opplevd det siste[emoji22] Håper virkelig at det denne gangen er uskyldig og lille i magen klorer seg fast. Man hører jo ofte om folk som blør litt, men hvor det går fint. Har du smerter? Sender deg en god klem og krysser det som krysses kan for at det skal gå fint.

Nei nei nei nå har det vært alt for mange av disse innleggene[emoji22] krysser fingrene for deg og den lille[emoji173][emoji173]

Uff nei:( har selv mistet 3 ganger tidligere i år og veit hvordan alt vendes på hodet ved syn av blod. Det kan selvfølgelig være helt ufarlig, men når man har mistet veit jeg selv hvor vanskelig det er å holde seg positiv :Heartred hadde prøvd få time til ultralyd så snart som mulig for å sjekke om alt ser ok ut, tror ikke det er så mye annet som kan berolige.

Huff, så fryktelig skummelt og ekkelt det må være! :( Utrolig skremmende å ikke vite noe. Masse varme tanker i din retning, håper virkelig det bare er noe helt uskyldig!!

Off, hater når jeg ser disse overskriftene, synes det har vært så mange som har opplevd det siste[emoji22] Håper virkelig at det denne gangen er uskyldig og lille i magen klorer seg fast. Man hører jo ofte om folk som blør litt, men hvor det går fint. Har du smerter? Sender deg en god klem og krysser det som krysses kan for at det skal gå fint.

Ingen smerter. Men hvis jeg kjenner etter så har jeg fremdeles disse «ligamentsmertene». Bare litt på den ene siden. Men er såå redd, for alle abortene har begynt med små blødninger før dommedag :-(

Ingen smerter. Men hvis jeg kjenner etter så har jeg fremdeles disse «ligamentsmertene». Bare litt på den ene siden. Men er såå redd, for alle abortene har begynt med små blødninger før dommedag :-(

Forstår deg kjempe godt, nå har ikke jeg spontanabortet selv, men ligamentsmerter er jo vanlig. Trodde det var en annen type smerte man har ved spontanabort. Håper virkelig at det går din vei og at dommedag uteblir:)

Det trenger ikke å være noe farlig, hadde selv en kraftig blødning med koagler i uke 11 og det var heldigvis ikke noe farlig. Vesle hadde det helt fint. Men jeg ble sykmeldt og fikk beskjed om å ta det helt med ro, ikke stress og ingen løft.
Ring legen din og bedre om henvisning til UL om de ikke utfører UL undersøkelse på legekontoret

Det trenger ikke å være noe farlig, hadde selv en kraftig blødning med koagler i uke 11 og det var heldigvis ikke noe farlig. Vesle hadde det helt fint. Men jeg ble sykmeldt og fikk beskjed om å ta det helt med ro, ikke stress og ingen løft.
Ring legen din og bedre om henvisning til UL om de ikke utfører UL undersøkelse på legekontoret

Håper på dette selv. Er så uvirkelig når jeg så hjertet slå for 5 dager siden.
Legen blir den første jeg ringer imorgen! Har holdt sofaen i hele dag[emoji53]

Er 9+1 idag, var på ultralyd sist uke å fikk se en baby med bankende hjerte og rett størrelse. Idag når jeg tørket meg så jeg en antydning til blodflekk i utfloden, så jeg stappet litt papir inn i skjeden og det kom ut med klart blod! Ringte til legevakten men de sa at d kan være ufarlig. Når du har mistet 3 ganger og hørt den setningen så mange ganger klarer jeg ikkje tenke positivt. Er sååååå skuffa og redd nå [emoji24].

Åh, uff så skremmende!!! [emoji22] Krysser alt jeg har for at det er en ufarlig blødning [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Nei og nei.. sier som de andre her, alt for mange slike innlegg nå. Håper virkelig at dette er helt ufarlig. Husk at det er nå morkaks tar over jobben i magen og at det dermed kan være det som er grunnen til at du blør litt.
Krysser alt jeg har og sender deg en klem fta sofaen ♥️

Hadde også nå en liten rød flekk!!! Men ikke noe mer enda!! Å håper alt er bra både med deg å meg!!:'( orker ikke en sa til♡....

Jeg skjønner det er skummelt og sender varme lykkeønskning.

Får å prøve å se positivt kan jeg si at jeg hadde en blødning. Jeg gikk til privat ultralyd og fikk se bankende hjerte og et friskt foster. Blødninger kan være uskyldige ❤️

Håper så inderlig at det er på grunn av blodfortynnende at det kom noe. Var bare det ene tørket , nå er det tilbake til vanlig utflod. Men bekymringen er ikkje borte [emoji22]

Krysser fingrene for uskyldig tull ❤️

Back
Topp