Jeg blør :'(

Håper alt er bra ❤ Og at det bare er uskyldig ❤

[emoji173]️

Alt er bra. ❤ lille i magen turna og kosa seg. Uvitende om beskymringer h*n skapte :) var morkaka som lå inntil livmormunnen, og derav blødninger. Så må ta det med ro en stund fremover. Blør enda, ikke masse.. noen som har erfaring om hvor lenge man kan blø?

Det samme skjedde meg 16+2... blødde og det kom svarte små klumper. Ultralyden viste hjertet som banket og livmoren var lukket. Det var pga morkaka lå langt nede og da oppsto det blødninger. Magen min strammet seg og jeg hadde mensensmerter. Det er snart 1 uke siden, og har ikke blødd noe mere. Krysser fingre for deg og at alt er bra ❤

Blødde du lenge? Samme skjedde meg nå og jeg blør enda. Ikke masse da.. :)

Så godt å høre dere slapp med skrekken og at alt er bra med minien❤️❤️ Lykke til videre med både den og avslapning☺️

Så godt å høre at alt er bra [emoji173]️

Å så godt og høre at alt er bra med lille mini og mamma [emoji173]

Alt er bra. ❤ lille i magen turna og kosa seg. Uvitende om beskymringer h*n skapte :) var morkaka som lå inntil livmormunnen, og derav blødninger. Så må ta det med ro en stund fremover. Blør enda, ikke masse.. noen som har erfaring om hvor lenge man kan blø?
Fantastisk! Da får du ta det med ro og kose deg med lille i magen <3

Godt å høre at det går bra med dere begge :) du får ta det litt ekstra med ro fremover ;)

Godt å høre det var uskyldig! Da er det bare å gjøre som du fikk beskjed om - slappe av! :)

Så bra alt gikk bra!! Må ha vært en skremmende opplevelse med så mye blod

Får fremdeles litt brunt iblant etter blødning i uke 9. Er nå 16+3. Ikke mer enn at det går på papir/truseinnlegg, men er jo litt rart/ekkelt noen ganger.

Back
Topp