Jeg blør :'(

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
kjente plutselig det rant, sjekket det opp og jeg blødde, masse.. trusa og ullundertøyet va utblødd. Er selvfølgelig ikke hjemme, er hos svigers og aner ikke hvor jeg skal ringe. Er 16 uker i morgen. Hørte hjertelyd senest onsdag. Er helt fra meg og knust. Sikker på det ikke bli å ende bra :( kjenner magen begynner stramme seg mye og verke i tillegg ;(

Åå, så vondt å høre. Er du langt unna sykehus?

116117 er landsdekkende nr til legevakt. Ring dem og hør [emoji4] håper virkelig ikke det er noe ille, men det høres jo selvfølgelig skummelt ut [emoji17]
Krysser fingrene for deg [emoji173]

kjente plutselig det rant, sjekket det opp og jeg blødde, masse.. trusa og ullundertøyet va utblødd. Er selvfølgelig ikke hjemme, er hos svigers og aner ikke hvor jeg skal ringe. Er 16 uker i morgen. Hørte hjertelyd senest onsdag. Er helt fra meg og knust. Sikker på det ikke bli å ende bra :( kjenner magen begynner stramme seg mye og verke i tillegg ;(
Kanskje fordel å svare direkte på innlegget ditt... Er du langt unna sykehus?

Regner ikke med du har med doppleren?
Ser du har fått nr. til legevakt over her. Ring og hør, og masse lykke til <3 Det kan fortsatt gå veldig bra <3

Vi var selv inne idag på sykehuset ikke langt fra hytta der vi var, etter en blødning. Alt var fint, kom pga morkaka! Håper alt går fint [emoji173]

Håper alt går bra [emoji173]

Håper det går bra med deg![emoji173]️

Det samme skjedde meg 16+2... blødde og det kom svarte små klumper. Ultralyden viste hjertet som banket og livmoren var lukket. Det var pga morkaka lå langt nede og da oppsto det blødninger. Magen min strammet seg og jeg hadde mensensmerter. Det er snart 1 uke siden, og har ikke blødd noe mere. Krysser fingre for deg og at alt er bra ❤

Så ekkelt og vondt å oppleve - håper du får kommet deg på sykehuset og slipper unna med skrekken [emoji173] lykke til!!

Back
Topp