Jeg blør :(

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Var nettopp på do og tisset og det kom blod på papiret. Det var rødbrunt :( veldig vannete blod også. Ingen smerter foreløpig. Men øm i livmorområdet. Håper det var pga vi hadde sex i går kveld og at det ikke er noe farlig :(
 
Forstår godt at du er engstelig. Heldigvis trenger ikke blødningen bety at noe er galt. Slimhinnene er skjøre, og jeg hadde selv en blødning med nr. 2 på grunn av det. Be om ekstra oppfølging hos legen. Håper dette går bra :Heartred
 
Takk for svar [emoji173] men mensmurringene har trappet opp. Så jeg tror det har gått galt. Ligger i sengen og tør ikke å reise meg :(
 
Jeg føler at jeg må på do og gjøre nr2, men tør ikke for da ser jeg for meg at alt kommer ut og at graviditeten er over :( vil ikke det :(
 
God klem til deg. Er grusomt å være engstelig [emoji173] håper dette går bra!
 
Gik på do og da var det bare litt brunt i bindet, men når jeg satt på do så dryppet det en del blod i skålen. Ingen klumper foreløpig. Men friskt blod :(
 
Gik på do og da var det bare litt brunt i bindet, men når jeg satt på do så dryppet det en del blod i skålen. Ingen klumper foreløpig. Men friskt blod :(

Uffameg [emoji22] God klem til deg [emoji173] Skulle ønske jeg kunne si noe annet, men friskt blod lover ikke godt.
 
Nei stakkars deg :( nå får jeg skikkelig vondt av deg <3 Håper det går bra!
 
Har sjekket bindet og har ikke blødd mer. Men har litt kramper. Er det sånn at hvis man har kramper og blødd friskt blod så er det over?
 
Har sjekket bindet og har ikke blødd mer. Men har litt kramper. Er det sånn at hvis man har kramper og blødd friskt blod så er det over?

Nei, ikke nødvendigvis. Det kommer koagler og klumper når man spontanaborterer. Men å fullføre en spontanabort kan ta flere dager. Jeg ville kontaktet lege i morgen, hvis jeg var deg, for å få svar på hva som skjer.
 
Nei, ikke nødvendigvis. Det kommer koagler og klumper når man spontanaborterer. Men å fullføre en spontanabort kan ta flere dager. Jeg ville kontaktet lege i morgen, hvis jeg var deg, for å få svar på hva som skjer.

Ok, ja det var det jeg tenkte. Foreløpig ingen slim eller klumper. Ringer legen i morgen.
 
Ååh så ekkelt :-( lykke til <3 sender deg mange klemmer og håper spiren klorer seg fast!
 
Back
Topp