Har ikke akkurat god følelse jeg heller....Da er det håp. Jeg kjente på hele meg at - nå er jeg ikke gravid lenger. Krysser fingrene ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke akkurat god følelse jeg heller....Da er det håp. Jeg kjente på hele meg at - nå er jeg ikke gravid lenger. Krysser fingrene ❤
Skal nok bli godt å få svar. Det verste er å ikke viteHar ikke akkurat god følelse jeg heller....![]()
Ja, det er sant.Skal nok bli godt å få svar. Det verste er å ikke vite![]()
Ja, det begynte igjrn idag. For snakke med legen etter resultatet imorraHåper det beste.
Lykke til!
Ville bedt om TUL hvis jeg var deg.
Hvis du begynte å blø idag er det ikke sikkert det kan sees på blodprøven fra idag.
Tusen takkLykke til!

Så tristDa var det dessverre dårlig nyheter av legen idag. Hcg 160 på mandag og 140 igår... så da er det bare å prøve videremasse lykke til til dere andre
![]()
Da var det dessverre dårlig nyheter av legen idag. Hcg 160 på mandag og 140 igår... så da er det bare å prøve videremasse lykke til til dere andre
![]()
Så mangeHuff! Nå synes jeg vi har mistet nok her i juni (8stk)!!! Håper spira sitter hele veien neste gang <3