Det beroliger at andre har opplevd lignede og at det har gått braHadde det samme forje uke.
Sende gode tanker og klemmer din vei ❤
Her viste det seg heldigvis å gå bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det beroliger at andre har opplevd lignede og at det har gått braHadde det samme forje uke.
Sende gode tanker og klemmer din vei ❤
Her viste det seg heldigvis å gå bra

Jeg ble sykemeldt pga blødningen. Fikk beskjed om å holde meg i ro til det var over. Kansje du bør tenke på det samme?Det går greitblødningene avtok igår kveld, blødde ikke noe inatt eller i dag. Kom litt blod igjen da jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag, men virker som det har stoppet opp litt igjen. Men det murrer litt i magen, deg liker jeg ikke. Samboer mener jeg bare har vondt fordi jeg tenker så på det... hehe.. vet ikke jeg. Blødde aldri i første svangerskap, har jo lest noen tråder her om folk som blør, men fy søren som det tar på!! Utrolig slitsomt å gå sånn å bekymre seg... testen jeg tok idag til morgenen var minst like sterk som den jeg tok for to dager siden, så det er jo et godt tegn hvertfall
huff.. er jo ingenting man kan gjøre med, så jeg får bare prøve å slappe av og krysse fingrene!
Takk for gode ord alle sammen, dere er gode![]()
Hehe, ja. Har en veldig stressende og slitsom jobb! Så er kanskje ikke deg beste å fly der.. men føler meg jo ikke syk, føler meg ikke dårlig ellers.. litt sånn snill-pike syndrom. Men nå skal jeg hvertfal slappe av i helgaJeg ble sykemeldt pga blødningen. Fikk beskjed om å holde meg i ro til det var over. Kansje du bør tenke på det samme?
Håper det går fint med deg. Er ufattelig slitsomt å gå å tenke og uroe seg. Ville fått en time til sjekk bare for å kunne senke skuldrene om alt er fint ❤
Skummelt det snill-pike syndromet.Hehe, ja. Har en veldig stressende og slitsom jobb! Så er kanskje ikke deg beste å fly der.. men føler meg jo ikke syk, føler meg ikke dårlig ellers.. litt sånn snill-pike syndrom. Men nå skal jeg hvertfal slappe av i helgakontakter evt lege på mandag tenker jeg..
Hvis jeg var deg ville jeg dratt og tatt hcg-måling i dag. Det tar veldig lang tid å få svar på.Nei det hørtes ikke helt tilfeldig ut :/Nå kommer det litt blod igjen. Tror dere det er tilfeldig at det kommer hver ettermiddag etter jobb? Hmm..
Hmm.. får se det an i helga, skal hvertfall slappe av daNei det hørtes ikke helt tilfeldig ut :/