Jeg blør...

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
I dag er det 2 uker til termin. Har vært på do 2 ganger I dag, da har det vært blod i truseinnlegget og på papiret når jeg tørker meg. Tro om det kan være noe på gang. Har masse kynnere, men har hatt det lenge. De har blitt mer intense den siste uken da ;) Så håper kanskje noe holder på å skje.

Det som er veldig typisk i så fall er at kommende storesøster er hjemme fra barnehagen fordi hun hadde litt feber i natt :P Hun hoster og er litt redusert.

Noen som har opplevd at fødsel starter med blødninger?
Sist startet min med rier... Så gikk den ganske fort. Kom på sykehuset med 3 cm åpning ved midnatt og 4 timer etterpå var hun ute. Så spendt på om det går fort denne gangen... :)

Hei :) sniker fra august hær :p var sånn fødselen til min søster startet, fra hun blødde første gang, til riene kom tok det ca 12-14 timer.

Jeg blødde 3 uker før frøkna kom, dette var pga jeg åpnet meg. Men hos meg var det mer enn litt blod når jeg tørket meg så spurte legen siden jeg hadde legetime den dagen. Ble da sendt på føden for sjekk og hadde 3 cm åpning.

Men spennende å se om det skjer noe nå da :)

Jordmor sa at tegn på fødsel som regel enten var blødninger(tegningsblødninger), rier eller vannavgang :) ble fortalt at jeg skulle ringe føden om noe av dette oppsto :)) lykke til!:D

Det har vært bittelitt i truseinnlegget og når jeg tørker meg nesten hver gang jeg er på do. Så spennende å følge med ;) Hvis det blir større mengder eller mange og intense kynnere utover kvelden tar jeg en telefon tenker jeg. Men drøyer litt å ser an :P

Så spennende er nok start på fødsel ja :D

Håper egentlig det, vil gjerne bli ferdig. Men tørr ikke håpe for mye heller... :P
Litt synd at kommende storesøster ikke er i noe særlig form :(
Spennende å se hva natten bringer ;)

Ingen endring... Skal legge meg nå. Fremdeles litt blod I truseinnlegget og på papiret, men er ikke så mye og kjenner ikke tegn til noe annet.
Så nå skal jeg legge meg sammen med febersnuppa :)

Ingen endring... Skal legge meg nå. Fremdeles litt blod I truseinnlegget og på papiret, men er ikke så mye og kjenner ikke tegn til noe annet.
Så nå skal jeg legge meg sammen med febersnuppa :)

Spennende :) gøy at du oppdaterer, tenkte på deg og måtte gå inn sjekke her :D! Her er det alt annet enn blod og mensenmurringer når det kommer til modning så vi får sende hverandre litt :D *ler* god bedring til snuppa :)

Sovet lite I natt... Mer brunt utflod nå, men hver gang jeg er på do. Har hatt en del sterke kynnere, men ingen regelmessige og har fått litt søvn innimellom.
Kjenner magen er øm I dag ja, ca ett døgn siden jeg begynte å bli nå.
Snuppa er hjemme fra barnehagen I dag også, men ikke feber nå. Bare litt slapp og kroppsklen :P
Spørs om det skjer mer utover dagen, mannen har fått streng beskjed om å ha telefonen sin I nærheten ;)

Spennende! Masse lykke til :-)

Sovet lite I natt... Mer brunt utflod nå, men hver gang jeg er på do. Har hatt en del sterke kynnere, men ingen regelmessige og har fått litt søvn innimellom.
Kjenner magen er øm I dag ja, ca ett døgn siden jeg begynte å bli nå.
Snuppa er hjemme fra barnehagen I dag også, men ikke feber nå. Bare litt slapp og kroppsklen :P
Spørs om det skjer mer utover dagen, mannen har fått streng beskjed om å ha telefonen sin I nærheten ;)

Sååå gøy, det måå jo bare være fødsel på gang :D!

Tar meg selv i og stadig sjekke forumet nå, for å se om du har oppdatert :D
Spennende dette! Lykke til!!!

Fremdeles hjemme... Har ikke hatt så mange kynnere I dag, men de er ganske sterke de som jeg har :P
Fremdeles brunt på papiret og I truseinnlegget... Det stikker I magen og den er øm.
Skal til jordmor I morgen, hvis ikke noe mer skjer innen da så skal jeg få henne til å sjekke meg litt om evt åpning o.l.
Så ser det heldigvis ut som snuppa her er på bedringens vei, litt tungt å være hjemme med henne nå :O
Håper egentlig det skjer noe mer utover ettermiddagen og kvelden, spennende ja ;)

Da har jeg lastet ned rieteller app. Begynt å bruke den, men er nok bare veldig sterke kynnere enda... Sist så fikk jeg så vondt I ryggen når jeg hadde rier.

Måtte gå bort fra skrivingen nå... Må puste meg gjennom den, flere ganger det har vart I 50 sek ca nå med 8 min mellomrom :O Tror nok kanskje jeg må ta en telefon til føden snart :O Bare vente til mannen min kommer hjem nå kl.17 ;)

Så spennende å følge med:D Sikkert lurt av deg å ta en tlf;)

Spennende! Tid er egentlig terminen din? Lykke lykke til :)

Da er det siste oppdatering på en stund.

Er 38+4 I dag, termin 7.juli ;)

Har blitt skrevet inn og ligger på ett venterom. Er fult på fødestuene, men skulle få rom med lystgass etterhvert. Har rier ca hvert 5 min :P Så I løpet av natten kommer nok prinsen :)

Back
Topp