Jeg blør..

Blødningen har ikke tatt seg opp iallefall :) det har blitt litt mindre og det gjør fortsatt ikke vondt. Fortsatt ikke friskt rødt blod. Men jeg er fortsatt livredd :(

Dere som har opplevd sa, hvordan "bygget den seg opp" hos dere?

Takk for alle lykkeønskene! Håper dette går bra! :)
sendt fra appen :)

Blødningen har ikke tatt seg opp iallefall :) det har blitt litt mindre og det gjør fortsatt ikke vondt. Fortsatt ikke friskt rødt blod. Men jeg er fortsatt livredd :(

Dere som har opplevd sa, hvordan "bygget den seg opp" hos dere?

Takk for alle lykkeønskene! Håper dette går bra! :)

Tror slimproppen min gikk for det var uendeige mengder med slim og blodspor. Intense smerter også slik at at jeg måtte ta smertestillende.
Alt kom ut 1 døgn etterpå.

Har det roet seg nå så er det liten fare :)

Krysser fingrene for deg!

Måtte snike meg inn på mai, tilhører egentlig april, håper det er greit!
Jeg hadde både brunt og ferskt blod, måtte tørke 4-5 ganger når jeg var på wc for å få det bort. Det skjedde 3 dager, to dager mellom. Ingen smerter. Var i uke 7-8 når det skjedde. Var sikker på at det var slutt, men så et bankende hjerte på ul i uke 8.

Takk for gode ord. Har vært hos legen og tatt blodprøver for å måle hcg-nivået. Får kanskje svar på første imorgen. Skal ta ny på torsdag. Så dette kan gå begge veier..

Nå har jeg smerter i korsryggen og føler jeg skal ha mensen. Nå føler jeg håpet er ute, selv om det ikke er friskt blod eller økende mengde blod enda.. :(

:-( krysser fingrene for deg. Vet ikke om det var etter samleie du blødde, men fikk beskjed av legen min at det kunne skje.. Hadde et par dager med lys rosa utflod, men det var etter samleie.

Krysser alt jeg har for deg :)

Blir litt smågal av "se hva som skjer" og "det som skjer det skjer. Naturen ordner opp om det går den veien, men det kan fortsatt gå bra".. skjønner jo at det ikke er annet å gjøre enn å vente, men jeg kunne ønske meg at det var mulig å få ett svar "det er sånn, eller sånn" om dere skjønner hva jeg mener? :p

Jeg håper det går bra:)

Blødningen har blitt mindre og mindre i hele dag og nå ser det nesten ut som at den har stoppet opp? Tørr jeg å håpe, eller er det bare "stille før stormen"? Hva tror dere?

Mye spm fra meg om dagen, men blir gjerne sånn når ingen kan gi meg ett svar. Verken på legevakten eller hos fastlegen. Fastlegen min mente at jeg hadde fanget opp graviditeten veldig tidlig (4+1).. alle sier bare hvor kort jeg er på vei :p er 5 uker idag :) håper jeg er så heldig at jeg får bli mamma i mai til tross for disse blødningene, men er veldig redd for at jeg mister :(

Fikk svar idag. Hadde hcg-nivå på 144 igår (uke 5) noen som har peiling på sånt? :p

ja, er forferdelig når ingen kan svare. Når jeg mistet andre gangen sa fastlegen min at jeg måtte gå hjem, ta det med ro å se hva som skjedde.. Hvet veldig godt hvordan du har det... Føler du bare blir satt til siden og er helt hjelpesløs...
men det er rett som legen sier... er ikke annet å gjøre enn å vente ( selv om det er veldig frustrerende).
håper alt ordner seg! :)

Back
Topp