Jeg blør..

ja, er forferdelig når ingen kan svare. Når jeg mistet andre gangen sa fastlegen min at jeg måtte gå hjem, ta det med ro å se hva som skjedde.. Hvet veldig godt hvordan du har det... Føler du bare blir satt til siden og er helt hjelpesløs...
men det er rett som legen sier... er ikke annet å gjøre enn å vente ( selv om det er veldig frustrerende).
håper alt ordner seg! :)

Det er helt fælt!! Hvordan begynte sa hos deg da, og hvor lang tid tok det fra bekymring til du mistet?

Så frustrert om dagen!!

sendt fra appen :)

Men jeg har jo bare 144? :(

Det er ikke sikkert du er så langt på vei som du selv tror, ingen grunn til uro mtp hcg nivå på 144. Er desverre ikke annet å gjør til du får vite om stigningen din på torsdag, siden det er den som teller og ikke nivået ditt akkurat den dagen du først tok hcg :) En annen ting er at viss du søker på nettet om hcg tabeller, så ser du mangen forskjellige. Du finner en hcg kalkulator som du kan bruke da du får vite hcg nivået ditt på torsdag, der du kan skrive inn første hcg måling og den andre for å se stigningen :)

Enig med Moshi med reka, det er stigningen som har noe å si da HCG varierer veldig fra person til person. Problemet i dag er at alle har all mulig informasjon tilgjengelig, så vi googler oss i hjel (jeg gjør det sjøl) og uroer oss der de for 20 år siden kanskje ikke hadde tenkt noe særlig over det. Brunt blod er gammelt blod, og menssmerter er veldig vanlig. Jeg heier på deg! :D
(Må legge til at hadde det skjedd meg så hadde jeg nok reagert helt likt - lett å være "fornuftig" når det gjelder noen andre :P )

Kjekt å bli heiet på når jeg ikke har helt troen selv xD blødninger OG lav hcg kan jo ikke være ett godt tegn? Jaja. Vi får se :) :)

Takk for gode ord, men mistet desverre min lille spire :(

i mitt første svangerskap blødde jeg brunt i flere uker, og den lille spiren er idag ei jente på 4 år . Så brunt er veldig ofte ufarlig. Krysser fingrene for deg og lykke til.

Back
Topp