Jeg blør...

Du har kommet såpass langt i svangerskapet at du bør ta kontakt med føden og ikke legevakta. Krysser fingrene for deg, dette går som regel bra.

Enig.
Det er mange grunner til blødninger. Det kan være helt ufarlig.
Siden du har så lang vei til føden, så er det kanskje greit at legevakta sjekker opp først, og evt henviser deg videre.

Lykke til !

Da er jeg tilbake fra legen. Fikk ultralyd og babyen hadde det fint( er fremdeles ei jente) han syntes morkaka lå litt vel nær åpningen, så ble henvist videre til føden. Så nå skal jeg og sambo avgårde,
Legen trodde alt var bra, men ville at de skulle undersøke meg på føden og.

Så bra at de ikke fant noe urovekkende da :) Og fint at du får undersøkelse på føden også! Lykke til :)

Da er jeg tilbake fra legen. Fikk ultralyd og babyen hadde det fint( er fremdeles ei jente) han syntes morkaka lå litt vel nær åpningen, så ble henvist videre til føden. Så nå skal jeg og sambo avgårde,

Så bra, greit at føden sjekker opp det for sikkerhets skyld, dem har så mye kunnskap og erfaring med sånt!
Lykke til videre i dag, venter på oppdatering senere :)

Så godt du blir sendt videre :) Og godt jenta dere har det bra :) Lykke til på føden :)

Så bra at alt var fint:) håper de sier det samme på føden:) godt med god oppfølging:)

Sitter på båten nå, ar jaggu meg tid:p var på toalette i sta og det ser ut til å ha sluttet å blø, så det er jo bra.. Spent på hva de sier på føden. Skal oppdatere bår jeg er ferdig:)

Sitter på båten nå, ar jaggu meg tid:p var på toalette i sta og det ser ut til å ha sluttet å blø, så det er jo bra.. Spent på hva de sier på føden. Skal oppdatere bår jeg er ferdig:)
Så bra du blør mindre. Lykke til igjen på føden :)

Back
Topp