Jeg blør...

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Sitter her i sjokk, jeg blør, var blod nedeni do og kommer mer når jeg tørker meg...
Så nå har eg kledd ungene, så skal sambo levere de.
Jeg har ringt legevakten, de skal ringe meg opp igjen. Har ikke noe vondt da så det er jo bra, men kjenner eg ikke liker dette.

Jeg fikk beskjed av jordmor på forrige kontroll at hvis noe uforutsett skulle skje (som en blødning) skulle jeg ikke gå gjennom legevakten, men ta direkte kontakt med føden, da jeg er kommet såpass langt i svangerskapet (uke 26). Kanskje du også burde det?

Håper det ikke er noe farlig! Lykke til!

Jeg fikk beskjed av jordmor på forrige kontroll at hvis noe uforutsett skulle skje (som en blødning) skulle jeg ikke gå gjennom legevakten, men ta direkte kontakt med føden, da jeg er kommet såpass langt i svangerskapet (uke 26). Kanskje du også burde det?

Håper det ikke er noe farlig! Lykke til!
Ha skulle gjerne det med føden er så langt borte, tar minst 1 1/2 time hvis jeg treffer båten..

Du har kommet såpass langt i svangerskapet at du bør ta kontakt med føden og ikke legevakta. Krysser fingrene for deg, dette går som regel bra.

De ringte meg opp igjen, fikk time kl 10. E har ikke vondt, litt ubehag kanskje, mwn tror det kommer av at jeg er stressa.. Kenner liv så det er jo bra..

Håper det er ufarlig og går fort over. Prøv å ringe føden, kanskje det hjelper å bare snakke med dem til å begynne med. Husk å oppdatere. Klem

Legg deg ned og slapp av til du skal gå. Leste en plass at en kan blø i sv.skap pga følsomme slimhinner.

huff så ekkelt! Håper alt er bra!

Krysser alt jeg har for at dette ikke har noe med babyen å gjøre.. håper det er helt ufarlig og at alt går helt fint <3

Huff så ekkelt. Jeg ville ha ringt føden var jeg deg. De kan mye mye mye mere enn en en lege om slikt, også på telefonidk kontakt. Så kan de svare om de synes det er greit at lege us.

Lykke til i dag, godt st du kjenner liv, det er jo det viktigste av alt.

Huff å huff. Håper alt er bra, og at det bare er en uskyldig blødning. Lykke til, og kom med oppdatering med en gang :)

Huff, så ekkelt!! Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning, hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går! Lykke til :)
Klem

Back
Topp