Jeg blør...... *oppdatert*

Tullemor79

Gift med forumet
Huff, var på toalettet på jobb istad å så det var kommet masse blod i trusa[:(][:(][:(] Ikke bare en dråpe, men MYE. Ringte Porsgrunn og de sa at det ikke var positivt, men at det fortsatt var håp. Har vært å tatt HCG-blodprøve, så da er det bare å krysse fingrene for at stigningen er fin fram til onsdag og den nye prøva... Er så redd nå, trodde endelig det var tur etter over å ha prøvd i over 2 år...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da ringte jeg Porsgrunn for å få vite resultatet og dama i telefon sa bare OJ! Hvorfor har du tatt hcg-prøve i dag egentlig? Den er på 56 000. Forstod det som om det er veldig bra, men de vet jo ikke noe før de ser stigning på onsdag. Skal ta den tidlig, så får jeg svar etter 12 på onsdag

Har ikke blødd noe mer så langt i dag og skal ha fri fra jobb i morra og slappe av[:)]

Å nei....[:(][:(][:(]
Det trenger ikke nødvendigvis gå galt, men sjønner du er bekymret....
Fikk du ikke komme til UL?
Stor klem fra meg!

Fikk ikke komme til UL nei, fikk beskjed om at det var for tidlig å se noe. De ville vente til uke 7 med UL for å være sikker på at hjertet slår før de tar det. Hu sa at selv om det ikke er et hjerte som slår nå, så kan trenger det ikke bety at det er noe feil og da ville jeg bare bli enda mer urolig

Nå fikk jeg vondt inni hele meg!!! [:(]
Håper så inderlig det ordner seg og at det er en helt ufarlig blødning!!
Sender deg mange trøsteklemmer!!

ORIGINAL: *Belle*

Nå fikk jeg vondt inni hele meg!!! [:(]
Håper så inderlig det ordner seg og at det er en helt ufarlig blødning!!
Sender deg mange trøsteklemmer!!

sign

Tusen takk jenter, dette er grusomt. Lenge å vente til onsdag for å se stigningen...

Huffamei, får håpe det er helt ufarlig og at den lille spiren vokser og koser seg fortsatt[:)]

nei og nei.. Skjønner godt du blir bekymret. Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning og at spiren vokser og trives i magen din!

godt å høre at du har fått motet litt tilbake [:)] fortsetter å krysse fingrene for dere [:)]

For å berolige litt har jeg en venninne som blødde i uke 7 under begge sine svangerskap. Det gikk bra begge gangene,og hcg prøven din var jo veldig høy da;) Krysser alt jeg har og føler sånn med deg. Sitter og venter på hcg svar selv. Får vite imorgen!

Håper inderlig at det går bra med deg ,(Willhelmina, augustklubben [;)])

ORIGINAL: Thorgers

For å berolige litt har jeg en venninne som blødde i uke 7 under begge sine svangerskap. Det gikk bra begge gangene,og hcg prøven din var jo veldig høy da;) Krysser alt jeg har og føler sånn med deg. Sitter og venter på hcg svar selv. Får vite imorgen!

Det var faktisk beroligende å høre at det kan gå bra selv om en blør litt.

Krysser fingrene for at det blir bra nivåstigning på oss begge framover!

ORIGINAL: myrull

Håper inderlig at det går bra med deg ,(Willhelmina, augustklubben [;)])

Takk det samme![:)]

Nei å nei, blod e nå dritt. Hadd komme t å dødd på mæ om æ hadd blødd, så sjønne du bli bekymra[:o]
Men 56000 på hcg e jo flott, regne med det e en uskyldig blødning, krysse fingran for dæ å spira[:D]

Det var trist å høre. Håper det allikevel er håp!

Krysser alt jeg har for at det vil gå bra for deg og den lille i magen din.

Så bra at du ikke har blødd mer nå. Jeg har tro på at det går bra. [;)] Krysser uansett fingrene for deg.

Krysser fingrene for deg, og håper d går bra:) Ei venninne av meg hadde mange små blødninger i starten, men d gikk helt fint:)

Ååå, håper det viser seg å være ufarlig blødning!! Ta det med ro og kos deg i morgon! MASSE lykke til på onsdag!!

Back
Topp