Jeg blør... *oppdatert*

aw13

Andre møte med forumet
Prøver her inne også jeg... Testa positivt på fredag, men begynte å blø igår på dagen. Blør fortsatt, men har ingen smerter. Jeg trenger ikke å bruke bind, for så mye blør jeg ikke. Men er nok til at det blir greit rødt på papiret. Sorry detaljer!

Driver jeg å aborterer, eller er jeg bare en av de som får mensen selvom jeg er gravid? Jeg har da fått den ca 2-3 uker for sent i forhold til hva jeg normalt skulle hatt. Skal til legen snart, men får liksom ikke helt roa på meg... 

-----------------------------------------------------

Har akkurat snakka med legen min nå, og utifra blodprøva jeg tok igår, så er jeg fortsatt gravid!! :):) Har ikke fått time til ul enda, så tør ikke å juble for høyt! Men blødningene mine stoppa igår tidlig på eftan, og det var et godt tegn mente han. Så nå får jeg bare smøre meg med tålmodighet i helga, og håpe jeg kommer inn og får tatt ul fortest mulig! :)

jeg hadde også en blødning rett etter jeg testa posetivt.

Jeg hadde lite blod å dette blode var brunt.

Jeg har vært på UL og tatt HCG blod prøver. og fra

første uke til forige uke hadde HCGnivået økt, så jeg er enda gravid.

Du kan ta kontakt med lege å hør, men det er lite dem kan gjøre utenom å

konstantere SA :(

Takk for svar!

Jeg skal til legen snart, men pga andre ting. Var ikke helt planlagt å bli gravid nå, men sånt skjer! Så får bare stikke innom og høre om de kan ta ei blodprøve og sjekke nivået mitt. Har ikke lyst til å gi ifra meg urinprøve nå, for blodet mitt er ferskt også innimellom. 

Jeg hadde frisk blod første dagen men resten var brunt.

Hadde heller ingen smerter :)

Var ikke noe planlagt her heller, så ja slikt sjer :)

Vi krysser fingrene for at den lille spiren din holder seg fast og blir der inne :)

Masse lykke til :)

Det er vanskelig å si dette, føler med deg!!! Har opplevd både uskyldige blødninger (i begger mine fullgåtte sv.skap) og en SA mellom de to - forskjellen var vel at jeg samtidig følte at jeg mistet symptomene på en måte v/SA, hadde ryggsmerter, kramper og blødde kraftig - var i uke 8..

De uskyldige blødningene var likevel skremmende, og nokså "krafige".. Blødde som en svak mens (2-3 dager) Uke 5 og uke 8.. Var da noen blodkar som hadde sprukket, nokså vanlig i følge legen min..

Lykke til, håper alt står bra til med spiren din

Alle blødninger skal tas på alvor. Ofte er de uskyldige, men det kan også være tegn på sa dessverre. I mine tillfeller har det alltid betydd at noe var galt bortsett fra de gangene det har vært etter sex og derfor vært ett sprukket blodkar i skjeden. Men da har jeg skjønt og sett at det har vært det. 
Eneste muligheten er å ta en hcg prøve hos legen for å se om den stiger som den skal. Masse lykke til og håper det ordner seg og at alt er bra:) 

Mini2påvei skrev:
Jeg hadde frisk blod første dagen men resten var brunt.

Hadde heller ingen smerter :)

Var ikke noe planlagt her heller, så ja slikt sjer :)

Fikk det samme i går, først friskt og deretter brunt. Blei drit bekymret for å si det mildt, da jeg har opplevd SA før. Har UL time i morgen heldigvis som var bestilt fra tidligere. Men godt å høre at andre har opplevd det å at det har gått bra!
Har ikke smerter, bare litt murring og stikking i ene siden.

Jeg hadde fler blødningr da jeg gikk med datteren vår, og har en nå, som er slik tre-må-det-være beskriver, som svak mens i 2-3 dager (tror det har stoppet helt nå). Hadde det for noen uker siden, også, ca i uke 4, og nå er jeg straks i uke 8, så mulig det er slik liksom-mens. Symptomene blir fremdeles sterkere for hver dag, og jeg har ikke hatt noe som helst vondt, så jeg er ikke så veldig bekymret, men litt blir man jo selvfølgelig. Skal uansett på privat UL på mandag, så da får vi vite hvordan det står til der inne :)

Jeg har nå vært hos legen og tatt blodprøve, for å sjekke HcG, og får forhåpentligvis svar imarra på de. Hadde ikke helt  lyst til å levere fra meg urinprøve med litt blod i, så tok blod isteden. Har vært og levert henvisning hos gynekologen, og får forhåpentligvis time der snart til ul, for å sjekke der også. Men ho har jo såklart stengt imarra, og de har ikke ringt meg idag, så vet egentlig ikke noen ting mer enn igår... :(

Så bra! emoticon
Jeg har hatt 2 dager med brunt utflod nå, ikke mye abre noen dråper.
Men istad hadde jeg friskt blod på pappiret... Ikke mye men alikavel..
Fikk nye tester idag så får ta en imorgen tidlig å se igjen vist ikke frykter jeg det værste.

Pinkie^pie skrev:
Så bra! emoticon
Jeg har hatt 2 dager med brunt utflod nå, ikke mye abre noen dråper.
Men istad hadde jeg friskt blod på pappiret... Ikke mye men alikavel..
Fikk nye tester idag så får ta en imorgen tidlig å se igjen vist ikke frykter jeg det værste.

Krysser fingre og tær for at det er bra, og at du ser to streker imarra!! :)

Så godt at blodprøvene var fine!
Håper alt ser bra ut på UL :)

Back
Topp