jeg blør *oppdatert*

nemi.marselia

Forumet er livet
ikke så mye så håper det slutter å alt er bra
skal hjem å lete etter hjertelyden om ikke så har jeg jordmortime 3jan
krysser fingrene

[hr]

Blør enda litt men jeg fant hjertelyden (hærlig lyd som lå på 156)så føler meg litt roligere
så nå blir jeg liggende på sofaen en tid framover ja

krysser fingre for deg! Går nok bra skal du se[:)]

Jeg krysser også fingrene. Eller, jeg krysser alt jeg har!

Måtte det være helt uskyldig [:)]

Håper at alt går bra.

Krysser alt for at dette går bra!!!

Krysser fingrene for at det stopper, og at spiren din har det bra[:)]

ORIGINAL: MammoC

Krysser fingrene for at det stopper, og at spiren din har det bra[:)]

sign-lykke til

men vis du blør å ikke finner hjertelyd hjemme så kan du jo ikke vente til 3 januar kan du det?
ring gyn.pol

Ånei..håper det ikke er noe alvorlig! Blør du mye?

Håper det er en uskyldig blødning! jeg blødde også da jeg var like langt som deg! Lykke til!

ORIGINAL: reidis

men vis du blør å ikke finner hjertelyd hjemme så kan du jo ikke vente til 3 januar kan du det?
ring gyn.pol

det er 2 timer til sykehuset og vi har lite tilbud her

ORIGINAL: nemi.marselia

ORIGINAL: reidis

ring gyn.pol

det er 2 timer til sykehuset og vi har lite tilbud her

men da ønsker jeg deg lykke til [:D] får håpe det en liten uskyldig blødning..

Det kan jo være så mange grunner for en blødning, så håper virkelig det ikke er den verste av de[8|]
Kansje prøve å ta det med ro og ikke stresse for mye i dag. kansje det hjelper litt.

Leste en gang at blødninger uten smerte kan være truende abort. der kroppen sier fra at den trenger en pause.
Å da kan det være lurt å ta en pust i bakken, slenge beina på borde og bare hvile.

krysser fingrene for at det er helt uskyldig..[;)] var selv plaget med blødninger i sv[:'(] det er ikke noe moro[8|]

sender en klem din vei[;)]

Jeg har hatt flere småblødninger i løpet av svangerskapet. Den ene gangen blødde jeg så mye at det rant nedover beina mine, men så ga det seg.

Og Kallebassen har det kjempefint i magen min! Akkurat nå danser han noe voldsomt her. Så trenger ikke bety noe.

Har du hørt hjertelyden allerede? Er jo ikke alle som finner den såå tidlig, da...

Lykke til!

ORIGINAL: PS.I Love You

Det kan jo være så mange grunner for en blødning, så håper virkelig det ikke er den verste av de[8|]
Kansje prøve å ta det med ro og ikke stresse for mye i dag. kansje det hjelper litt.

Leste en gang at blødninger uten smerte kan være truende abort. der kroppen sier fra at den trenger en pause.
Å da kan det være lurt å ta en pust i bakken, slenge beina på borde og bare hvile.

Sign denne

ORIGINAL: Redstockings

Krysser alt for at dette går bra!!!

ORIGINAL: nemi.marselia

oppdatert

har du funnet ut noe mer??

Back
Topp