ja, jeg skal si at jeg har mange bekymringer, å at dette er èn dem kan hjelpe meg med å finne ut av..
Ellers så sliter jeg med å ha barna mine 50%..jeg vil ha dem hele tiden, men det går ikke faren med på.. enda han ikke viser tilstrekkelig omsorg og ansvar. har vært hos sånn dommer.. han kjefta på MEG.. han var helt syk i hode den karen.. enda det var bare meg som hadde ting å klage på..
så har jeg et brudd i et handledd, som gir meg kroniske smerter, for resten av livet.(lar seg ikke operere).holder på å finne ut hvem jeg skal kreve erstatning fra å hvor mye.. det er att å fram, like langt.. noen jeg kontakter for å få svar å fremgang, svarer meg ikke.. å det er folk som sitter på kommunen her.. er en gammel skoleskade jeg har, så det er rette folket... må begynne på jobb igjenn i juni, for da har jeg vært s.meldt i ett år..skulle egentlig over på attføring..men d har jeg ikke råd til..hadde kommet til å få 5000 i mnd... å det er det ingen som kan leve av.
Så jeg har så mye å tenke på, finne ut av osv..
Nå hadde jeg dette lille liv i meg, som overgikk alt..var bare glede.. Håper det kan fortsette..