Jeg blør enda

Hvor langt er du på vei AnneK26? Kunne ringe gynekologen sa jordmor for vaginal ultralyd, jeg er litt over 9 uker på vei. Har ikke lyst på vaginal undersøkelse...

den stoppa i går.. er bare sånn brunt nå.(rester)

var å skulle få svar på hcg idag.. nehh,,fikk beskjed at doktorn ikke hadde notert noe om det, så jeg måtte komme tilbake i måra... å her får jeg beskjed om å komme i dag...[:@][:@]

Har skrevet inn på helsenett.no... der får jeg svar av ei som er sykepleier.. å hun sier at jeg ikke skal engste meg.. for man kan blø ut 2 bind om dagen uten at d er farlig.. så jeg roer meg med tanken, på at jeg har skrifta 2 ganger dagen, men bare litt i.. så jeg har litt å gå på...

HÅPER SÅ VELDIG på bra hcg verdi

Hei igjen.. Håper også at hcg svaret e bra... Jeg hadde nesten krevd en ul hadde jeg vært deg.. Håper så inderlig at alt går bra. Krysser alt her for deg jeg...

Og til Desembermor: vaginal ul er ikkje vondt i d hele tatt, var selv inne til d på onsdag. Kjenner ikkje noe til d egentlig, jeg syntes nesten d er verre med vanlig ul for der trykker di den dingsen langt nedi magen så d nesten er vondt... men lykke til uansett hva du gjør

Koz til begge fra meg

ja, tusen takk..
ja, jeg var nå flink til å gå til legen, men når man svarten ikke får svar, ja da blir jeg sinna gitt..
Er ikke morro å gå sånn å ikke vite.. meeen i morgen vet jeg....kanskje..

Bare stå på jeg hadde ikkje forlatt lege kontoret før jeg hadde fått ett svar.. Men nå er jeg jo sta som et esel da og pleier som regel å få d som jeg vil hehe.. Men STÅ PÅ!! [:D]

jeg tok vaginal ultralyd i går, & ble sett opp på en ny time den 24 mai...med spesialist. pga terminen va litt uklart, klarte ikkje å sette en konkret termin,han mente jeg var 6-7 uker på vei. så til dere som er redd ult-lyd... det kan umulig vere farlig!!!! jeg har ei venninne som hadde mens i heile svangerskapet, ho va redd ho!!! men tru det eller ei ho fikk ei frisk nydelig lita jente på 3600... men ver obs viss det er en mørk mens (svart brun)da skal du til legen!!! så lenge mensen er vanlig rød tror jeg att du kan slappe av, men er du urolig? så få det opp klart! ps: jeg skjønner du er urolig men jeg tror du bekymra deg unødig.... en liten oppmuntring: er det ikke det ene så er det det andre, sa kjerringa å blødde nese blod![;)] håper det går bra med deg, jeg tenker på deg! berre å skrive om du føler for det! klemz[:)]

jeg er letta for at jeg kun har blødd vanlig blod.. ikke slimete, ikke klumpete..
Så håper jeg at alt er i orden med den lille.. er så kjipt å være usikker... å jeg er nok engang slutta å blø.... wiiiiii[:D]

JA, var en økning på hcg fra fredag til mandag...men den var bare på 1200, mener jeg å huske. skal til legen imårra, å får da vite litt mere... er fremdelse spent.. kan være at det  var tvilling, vet ikke.. men siden hcg var steget litt, ikke falt..så er det nå håp at alt er vel..
Å takker[:)]

ja, takk.. jeg er i hundre..ganske urolig i kroppen... klarer ikke flere dager uten å vite hvordan det har gått..
Dem kan vel ikke la folk gå å pines til psykisk sammenbrudd, for det er ikke lenge før..

Det er så rart...er så mange ting som plager meg, å irriterer meg, som jeg tenker myyye på...å så klart måtte dette her også dukke opp.. så toppen av hva jeg kan takle, ja den er nådd[:@]

ja, jeg skal si at jeg har mange bekymringer, å at dette er èn dem kan hjelpe meg med å finne ut av..

Ellers så sliter jeg med å ha barna mine 50%..jeg vil ha dem hele tiden, men det går ikke faren med på.. enda han ikke viser tilstrekkelig omsorg og ansvar. har vært hos sånn dommer.. han kjefta på MEG.. han var helt syk i hode den karen.. enda det var bare meg som hadde ting å klage på..

så har jeg et brudd i et handledd, som gir meg kroniske smerter, for resten av livet.(lar seg ikke operere).holder på å finne ut hvem jeg skal kreve erstatning fra å hvor mye.. det er att å fram, like langt.. noen jeg kontakter for å få svar å fremgang, svarer meg ikke.. å det er folk som sitter på kommunen her.. er en gammel skoleskade jeg har, så det er rette folket... må begynne på jobb igjenn i juni, for da har jeg vært s.meldt i ett år..skulle egentlig over på attføring..men d har jeg ikke råd til..hadde kommet til å få 5000 i mnd... å det er det ingen som kan leve av.

Så jeg har så mye å tenke på, finne ut av osv..
Nå hadde jeg dette lille liv i meg, som overgikk alt..var bare glede.. Håper det kan fortsette..

ja, klart.. det skal du ikke være redd for[:D]
er innmari spent.. nesten for spent.. er så redd for dårlig nytt[8|]

Back
Topp