Jeg blør enda

*~Trine~*

Gift med forumet
[:(][:(][:(]begynte i går, med litt brunaktig utflod... men nå er det rødt.. å har fyllt ett bint i løpet av dagen...[:(]
Har aldri opplev det tidligere.. er så engstelig..

Huff da[&:]  krysser fingre for at det er en uskyldig blødning, kanskje du er av de som får en blødning rundt den tid du skal ha mensen?

Ring legen og be om en time, og kanskje en ultralyd for å se..

Lykke til da

Uff. [:(] Håper ikke du mister. har du smerter da? Du får ringe legen hvis du ikke alt har gjort det. Er jo mange som blør i svangerskapet,men er jo fint og sjekke det. Krysser fingrene for at alt er bra.

også blødde i begynelsen... alt gikk bra m meg iverfall, trenger jo ikkje være noe farlig...  krysser fingrene for deg[;)]

mente jeg også...

Jeg har ikke vont, bare blør.. Ringer ikke til legen, tar å venter.. hadde jeg fått dårlig nytt, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort... for typen min er borte til over helga..
Jeg husker jeg hadde blødninger ved anstrengelse, da jeg gikk på p-pillene.. å det virker som det kan være det nå også, for jeg vaska rundt i stua igår, å skiftet gardiner..
Å hadde jeg gådd til lege nå, så er det ikke mye som går ant til å gjøre for å unngå å miste, om det er det som er i ferd med å skje..[:(]

ja, takk.. Det er ikke godt å vite.. hadde typen min vært hjemme, så jeg hadde hatt noen å komme hjem til, så hadde jeg nok dratt til legen..  ar en dårlig følelse om hvordan dette går.......[:o]

skla ringe legen... må vite...hvordan det går.. tror hjerte mitt holder på å slå sund brystet mitt[&:]

jeg blødde også litt nå, men ikke mye. Det er første gang i mitt svangerskap. Men må si jeg er bekymret, det var ikke mye...men allikevel. Er skikkelig deprimert nå. lykke til. [X(]

er ganske ekkelt.. bare det er blod, så kommer panikken.. Jeg har ikke vært borti det før, er derfor jeg blir urolig..
Vi får klamre oss til det gode håp

To dager siden oppdatering. Hvordan står det til Trinemor79? Håper alt går bra med deg og spiren.

har lagt til ny tråd jeg.. men jeg blør på nytt... ikke så mye som ved en mens, men likevel bekymrende...
har fremdeles ikke vondt.. veit ikke hvor mye man normalt blør ved en SA..i 7.uke.. men blodet har vært rent, uten klumper å slikt.. skal på legekontoret i morgen entur.
Har influensa i tillegg, så kroppen er helt nedkjørt... det er liksom alt på en gang, for meg..
Klamrer meg til det lille håpet jeg har igjen..

Vet ikke hva mer jeg kan si enn at jeg virkelig håper dette bare er falsk alarm... Sender masse trøsteklemmer. Lykke til hos legen i morgen.

falsk alarm, ja.. var med urinprøve idag.. den var positiv.... MEN så var det både blod og eggehvite i den og[:(]
Det lover i allefall ikke bra.. å jeg blør enda... *sukk*

krysser fingrene for deg jeg.. Håper alt går bra.. men uansett er d ikkje mye bra å gå sånn heller.. Tenker på deg..

Koz

Hvordan går det med deg og blødingen?? Har det blitt mindre?? Jeg er også bekymret. Ringte jordmor i dag og hun mente at det trengte ikke være noe galt. Jeg har time hos legen 24 mai, så jeg er i tvil om jeg skal få den timen fortere. Da jeg var ordentlig på do i går kveld var det endel friskt blod på tørket. Det blør ikke til vanlig. Jeg håper på at alt er bra. Lykke til til deg.

Back
Topp