Jeg bløøøøør :'(

Vinterspire

Andre møte med forumet
Hei jenter :)
Spotting stoppet i natt men når jeg reiste meg opp på do så bare rant det på do og det river i ryggen min ....... :'( hele doen var rød .......
Dette er så urettferdig!!! Er løpet kjørt nå eller kan det være håp enda? :(

Jeg sender deg en klem <3 har ikke så god greie på blødninger <3

:( Å nei :(
Det høres jo ikke bra ut, men jeg har hørt om tilfeller hvor det har gått bra likevel.
Men det er umulig for oss å vite dette, så jeg ville tatt en telefon til legen og spurt om å få måle hcg-nivå i blodet over to dager så ser du hvilken retning det går ;)
Lykke til!

Ånei:( Huff...Det høres ikke så bra ut...Kanskje mest fordi du både blør og har smerter også. Men er bare legen som kan hjelpe deg med å få vite sikkert...Håper på det beste for deg!!

Jeg blødde masse med sistemann og det gikk bra! De fant aldrig ut hvorfor men ho kom til verden frisk som en fisk :)

Legetime 13:20 ... Nervepirrende. Blør enda men ikke like mye. Har bind i trusa. Om det har gått bra så er det helt utrolig! Men følsen min sier noe annet. Noen som kjenner til ett privat sted hvor de har gynokolog? Alt tar så tid i det offentlige.......

Uff så dumt... Krysser fingrene for deg, lykke til:-)

Krysser fingerene mine ! Har gyn time på tirsdag. Legen min mente at jeg har mistet da smertene mine er borte og blør mindre nå og tappen er åpen. Han ville ikke henvise meg eller ta hcg prøver da dette var så tidlig..... Dumme lege! Gikk derfra med en klump i magen

Nå tror jeg løpet er kjørt ... Kjenner det fosser og renner nedover :( masse smerter og kjenner klumper i trusa :'(

Back
Topp