Jeg beundrer dere

lianita

Gift med forumet
Jeg beundrer alle dere gravide som kaster opp under svangerskapet, uker etter uker og mnd etter mnd.
Her i huset har vi hatt oppkastsjau i noen dager, og jeg er skikkelig lei!!!!!!!!!!!!
Men så måtte jeg tenke på de som kaster opp i mange dager/uker under svangerskapet,og da klarte jeg ikke synes så synd på meg sjøl lenger!
 
huff ja, en skal tenke på de som har det verre enn seg sjøl. vi kunne jo risikert å ligge på sykehuset med intravenøst. men må innrømme at jeg har hatt veldig vondt av meg selv[;)] har vært kvalm i mange uker også da[&:] men men.. det går snart over[:D]
 
Signerer den ja! Å kaste opp er noe av det værste jeg vet, og jeg er SÅ glad jeg har vært heldig å ikke kjenne noe særlig kvalme!! All ære til de som plages men fortsatt står på og holder humøret oppe for babyen sin[;)]
 
Jeg har kasta opp i to uker nå å vært inne for å få intravinøst to ganger nå. I går ville de sende meg til et sykehus to timer unna, over fjellet, for å gi meg næring, men jeg vil ikke det enda.. synes det var lettere forig gang, da jeg bare hadde meg selv.. nå klarer jeg ikke helt se at det er verdt det og begynner å bli ganske lei å lei meg [:(]
men takk for oppmuntrende ord[:D]
 
Spydde hele forrige svangerskap, og tror jeg går langt ned i kjelleren om det blir slik denne gangen også. Har vel spydd daglig i tre uker nå, men krysser fingrene for at det går over. Er skikkelig mye værre å være syk nå som jeg har lille snuppa. Klarer ikke ta meg av henne i det hele tatt, og det sliter..
 
Men er man dårlig, så ikke bare tenk på at det er noen som har det verre enn deg.. For det er det alltid. Det hjelper litt å synes litt synd på seg selv også;)
 
Ja er gøad jeg ikke spyr, selv om jeg er mye kvalm.. Går an å tenke på de som har det verre, men når det står på som verst er det lov å synes litt synd på seg selv også[:)]
 
Back
Topp