Jeg bestilte meg time i dag!

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Hos legen, nå ser jeg meg nødt til og be om kvalmenedsettene på resept, vet det ikke er det beste. Men jeg føler ikke jeg har noe valg. Noen dager er bra andre dårlige.

Di siste 2 timene nå så har jeg kastet opp mange ganger og jeg er fryktelig svimmel. (første middagen min på evigheter kom altså opp)

Så jeg ser frem til en herlig tid fremover nå uten kvalme [:)]

Skjønner deg godt. Kan ikke gå rundt og være kvalm når du har en bebis som trenger deg hele tiden. Få tablettene dine du så du kan nyte svangerskapet og gutten din!

hvis de gjør at du får det bedre, holder på maten og får tilbake energien så er vel det bedre enn å klare seg uten tablettene.....

Skikkelig kjipt å spy hele tiden og!!

Enig med de over, håper virkelig du blir bedre snart.
Var du like dårlig sist?

ORIGINAL: Ida_83

Var du like dårlig sist?

Nei sist gang slapp jeg unna alt, jeg fant det jo ikke ut før jeg var 3 mnd på vei [:)]

Forstår godt at du velger å gjøre det. Den kvalmen er jo bare uutholdelig. Og både for deg og lille tyttebær er det jo viktig at du holder på maten, slik at dere begge får næringen dere trenger[:)]

Lykke til og god bedring[:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

ORIGINAL: Ida_83

Var du like dårlig sist?

Nei sist gang slapp jeg unna alt, jeg fant det jo ikke ut før jeg var 3 mnd på vei [:)]

Da er det kanskje ei lita jente du bærer på?? [:)]
Jeg var helt frisk med Tobias, og vannvittig dårlig med Emilia [;)]

Masse god bedring!!!

ORIGINAL: okt.mamma!!

Skjønner deg godt. Kan ikke gå rundt og være kvalm når du har en bebis som trenger deg hele tiden. Få tablettene dine du så du kan nyte svangerskapet og gutten din!

sign

Skjønner deg kjempegodt. Var selv veldig kvalm og kastet opp annen hver morgen nesten hele svangerskapet..heeelt pyton![:'(]

Sender deg en stor klem

ORIGINAL: *tjokkå*

uff det er forferdelig å alltid være kvalmen å svimmel!!
Bra det finnes noe som kan hjelpe=)
Håper du blir bedre så du får nyte sommeren litt bedre=)

Signerer! Kanskje det er ei jente da?[:D] Er man ikke ofte litt mer kvalm når det er jenter?[:D]

Tittei, jeg tok slike tabletter litt (hjalp ikke for jeg hadde en mageinfeksjon i tillegg når jeg fikk dem så etterpå droppa jeg dem) men uannsett,
poenget er at de ikke er farlige før de tre siste mnd av svangerskapet. [:)] Jeg dobbelsjekka me lege og på apoteket, så du trenger ikke
å ha dårlig samvittighet for det. [:D][:D][:D] Og uannsett hvor lite mat du holder på så får babyen din alt den trenger, det er kun du som taper på
det for babyen tar av dine lagre. [:D] Så du trenger ikke å være redd for det heller. [:D][:D][:D] Dette går nok kjempebra skal du se!!!

Er kanskje ei lita jente der inne da. [:D][:D][:D]

Back
Topp