Jeg beklager..

*Amalie mi*

Gift med forumet
for at jeg ikke har vært så veldig aktiv her i det siste, svart ganske dårlig på trådene deres desverre! Men har vært så mye å holde på med så rekker liksom ikke over å svare på alt hele tiden. Skal prøve å skjerpe meg litt å komme sterkere tilbake innimellom [:)] 

Alt bra med alle sammen?

Alt bra her!
Men synes virkelig du må ta deg sammen og bli mere aktiv igjen [8D]
Har faktisk merket at du har vert litt vekke hehe[:)]

ORIGINAL: Billo

Alt bra her!
Men synes virkelig du må ta deg sammen og bli mere aktiv igjen [8D]
Har faktisk merket at du har vert litt vekke hehe[:)]

Har du? [;)] Det var no koselig å høre!

ORIGINAL: *yummymummy*

har ikke merket at du har vært mindre aktiv, for er ikke så aktiv akkurat nå jeg heller. holder på med et prosjekt nemlig[;)] 

og hva går det ut på? [:D]

hihi, har lagt merke til at alle disse "beklager at jeg ikke er her så mye"-trådene kommer i klaser. Er det sånn at når en bruker unnskylder seg så føler flere at de må gjøre det samme?

Ikke for å være vanskelig, jeg bare lurer :)

ORIGINAL: Speedsjarken

hihi, har lagt merke til at alle disse "beklager at jeg ikke er her så mye"-trådene kommer i klaser. Er det sånn at når en bruker unnskylder seg så føler flere at de må gjøre det samme?

Hm, var ikke derfor jeg har laget en sånn tråd ihvertfall...
Bare fikk litt dårlig samvittighet for at jeg har svart så lite på tråder og ikke bidratt med noe særlig.

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

ORIGINAL: Speedsjarken

Hm, var ikke derfor jeg har laget en sånn tråd ihvertfall...
Bare fikk litt dårlig samvittighet for at jeg har svart så lite på tråder og ikke bidratt med noe særlig.

Hehe, okei, da var det bare en tilfeldighet denne gangen :) Syns bestandig at jeg ser så mange sånne tråder når en først dukker opp :)

Godt å ha deg tilbake, ihvertfall, har faktisk lagt merke til at du ikke har vært så aktiv i det siste[:)]

Back
Topp