Jeg begynte å kikke litt på gamle bilder..

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
;)
 
Wow, for en forskjell, ja! Du har gått igjennom litt av en forandring. Så bra at du tok tak i det og at det hjalp på å bli gravid. 
Det er ikke bare lett å gå ned så mye, så du har virkelig gjort en fantastisk innsats! Hvordan synes du det var å gå ned de første ti kg før du ble gravid, var det hardt? Hva gjorde du for å få det til den gangen?
 
Tusen takk, jeg synes det er helt rart selv jeg.. =)
Da jeg sluttet med p-pillene gikk noen få kilo bort av seg selv. Samtidig startet jeg å trene litt kondisjon og styrke 2-3 dager i uken. 
Da jeg etterhvert fikk beskjed fra gyn om at jeg kanskje hadde pcos og at vektnedgang kunne hjelpe endret jeg kostholdet også. Ikke helt ekstremt egentlig, men littt. 
Jeg spiste mye knekkebrød, spiste ofte, kuttet godteri og brus i uken og fortsatte treningen og gikk turer. 
En annen ting var at jeg begrenset meg med ved middagsspising. Pga at jeg ikke alltid spiste alle måltidene før dette, ble mengden med middagsmat som regel veldig stor og jeg spiste meg ofte så mett at jeg ble helt dårlig. Og i tillegg snop etter dette i helgene. 
Men da jeg spiste oftere hadde jeg ikke det suget etter hverken mat eller søtt, så da ble mengden totalt  mindre. 
Og jeg har merket mye denne gangen også bare ved å kutte ut brød! 
Magen min fungerer utrolig mye bedre og er ikke oppblåst døgnet rundt slik den var før. 
 
Back
Topp