jeg bare lurer...

DramaQueen

Forumet er livet
hva sier foreldrene til barnefar når han ikke vil ha noe med babyen å gjløre? hvis dere kjenner di da :)
Jeg synes dere er kjempe tøffe som er alene med babyene :)
 
Foreldrene til faren på min eldste fikk jeg kjempe kontakt med.. De hadde henne fast en gang i mnd. De ville kjenne barnebarnet sitt.. De ringte med hver uke for å høre hvordan det gikk og om det var noe jeg trengte... De hjalp meg til og med med å kjøpe utstyr jeg trengte til henne..
 
jeg vet ikke hva di sier...
jeg spurte barnefar, å han sa at di hadde sagt at han sto på egne ben å at han måtte ta ansvar for sine egne handlinger...
altså ikke særlig positivt..
men vi får no se, d er så mye som forandrer seg etter at barnet er født å alt blir mer virkelig... jeg kjenner da ikke foreldrene hannes...
 
jeg har en far til vesla som nekter for farskapet til familien jeg da men til vennene sier han det er hans... hmm
jeg har kontakt med ene søstra hans å den andre vil visst også ha kontakt... mora hører jeg fra periodevis siden hun er periode dranker så ikke mye å høre... men selv om faren ikke har gitt lyd fra seg siden hun var bitte liten spire i magen så har jeg da litt kontakt med familien hans å hun søstra som jeg har mest kontakt med skal også være fadderen til Sabine i dåpen...
 
Back
Topp