Jeg bare lurer ....?

Nøsste

Gift med forumet
Er det vondt når di skal ta ut eggene og når do setter dem inn igjenn? Er så spennt ser dere. Om det er en stund til jeg skal gjennom dette!!

Ja, er litt vondt. Kanksje mer ubehagelig. Men jeg ville gjort det igjen.
Innsettinga merka jeg ikke engang.

Insettinga er pice of cake - det er mer som en liten skiling, håper du ikke er alt for stkilen da, he he

Men uttaket kjenner du jo - men det varierer veldig hvor vondt dette gjør, kan ikke samenligne det med noe, men husk dersom du greier å slappe av så gjør det mindre vondt. Fordelen er at det går radig unna. Det gjorde ikke så alt for vondt for meg, gruer meg ikke til mandagen da jeg skal ha uttak for andre gang i mitt liv[:D] Gleder meg helle til å få tømt eggstokkene, og slippe det trykket i magen og allt det el sekretet jeg har får tiden. Det betyr vel egentlig at det ikke gjorde så veldig vondt, slik jeg tolker det.

eg hadde en del smerter ja... uttaket syntes eg ikke noen ting om,men å sette inn merker en ingenting[:D]

men ikke for å skremme deg dette her, for eg gjør det nemmelig flere ganger eg selv om det var vondt[:D]

Takk for svar alle sammen! Da vet jeg litt hva jeg har i vente![:)]...Så for det bare gå som det vil Jeg skal vell klare dette og!

ORIGINAL: ElinR

uttaket var ikke vondt syns jeg, bare ubehagelig, innsettinga var helt greit[:D][:D]

signerer, synes alt gikk veldig bra, absolutt ikke så vondt som jeg hadde trodd. Gadd ikke bruke energi på å grue meg 2 og 3 uttaket.....

Back
Topp