Jeg bare lurer..

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Min mann har firmabil og ofte folk som sitter på så han har ikke mulighet til å ha med seg barne sete i bilen..
Er det da bedre og ha en pute(slik uten rygg) til han enn ingenting?
Han er 4år..
For en liten pute får han plass til å ha liggende bak i bilen men ikke noe større..

nå har jeg mindre barn, så jeg har ikke satt meg inn i reglene for når de kan begynne å bruke pute, men om det er senere enn fire år så ville jeg heller sagt at da får mannen din la være å kjøre med barnet i bilen om han ikke kan sørge for forsvarlig sikring

sambo kjører også firmabil,men han har med sete til ho som han bare legger baki bilen hvis folk ska sitte på eller noe,han er ganske nøye på barnesikring så han syns det er bedre og laste bilsete fram og tilbake enn og bare la hu sitte på pute

ORIGINAL: tigerguttimagen

sambo kjører også firmabil,men han har med sete til ho som han bare legger baki bilen hvis folk ska sitte på eller noe,han er ganske nøye på barnesikring så han syns det er bedre og laste bilsete fram og tilbake enn og bare la hu sitte på pute

Men har har ikke plass bak..hadde han hatt det hadde det jo ikke vært noe problem i det hele tatt..

Back
Topp