jeg bare lurer..

baby2212

Betatt av forumet
..på hvor mange ganger ca dere må plugge i smokken iløpet av natta? :-P

Jeg føler ikke jeg gjør annet enn og plugge i smokken,og jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier at jeg må opp hvertfall 4-5ganger :-/
men nå er jeg vandt med at hun ikke bruker smokk i det hele tatt om natta, det er noe nytt hun har funnet ut at hun skal :-P
så det er for all del ikke sikkert det er noe spesielt masse,kansje bare jeg som føler det :-P heheh...

Her i huset fungerer det ikke med smokk på natta, når han våkner til så er det mat som må til, smokken er ikke god nok.

Som oftest er det 2 ganger, en gang mellom 12 og 02, og en gang mellom 4.30 og 06 emoticon

Vi er ikke oppe iløpet av natta..
Han sovner mellom 19 og 20.00 en gang, og da våkner han ikke før rundt 6 :) Og da er det bare melk som hjelper ;)

Jeg hadde samme problem som deg og når han ligger på eget rom blir d ganske slitsomt i lengda så her får han ikke sutt lengre, hverken på dagen eller på natta. Tok kun noen dager å avvenne han men har gått veldig bra. =) Var faktisk ganske nazi på d, mannen orker ikke når han skriker men jeg nektet han å gi han unner avvenningsperioden for isåfall ville jo han ødelagt alt jeg hadde jobbet for og slitt meg igjennom på dagen når han var på jobb.

Folk ser rart på meg når jeg sier at han brukte sutt tidligere men at han ikke får den lengre. Føler at de syns synd på han og at mora er slem som ikke gir han den kosen men han koser seg like mye med en koseklut han har. Jeg rugger heller ikke på vogna når han skal sove, dette for at han skal bli vant med å sovne når den står stille( senga står jo stille). Da koser jeg heller med han ved å stryke han over panna til han sovner. Søstra mi må gå rundt kvartalet for å få han til å sovne i vogna, d nekter jeg!!!!!! Er kanskje streng men tror d er d beste for han og for oss.

Oi, det er ikke ofte. Om det skjer i det hele tatt så er det maks 1 gang ;) Hun har et veldig godt sovehjerte om natta :)

kunne ønske jeg klarte det som du ahr klart :-D men jeg orker ikke ta opp kampen, hun skrek så mye de to første mnd at jeg har fått min dose skriking :-P hehe... 
her må jeg ikke trille tur,men må trille litt på vogna før hun sovner :-P bortskjemt? jepp :-D hihi...
får se om jeg kansje tar noen netter med "avvenning", men det høres hardt ut :-P
Du er kjempego "tommel opp"

Uff, det hørtes slitsomt ut. 

Vi har ikke samme problem her.
Vi hadde problemer med å få han til å ta smokken de første 2 mnd, men nå bruker han den kun når han skal sove på dagen. Da ligger han å sutter på den til han sover tungt og da spytter han den bare ut (uten å grine etter den). På kvelden sovner han stort sett på puppen da, så vet ikke helt om det er bedre eller verre.... Når han av og til våkner på natten kan jeg gi han smokken og da sovner han med den i munnen, men gråter da ikke etter den når han spytter den ut..

baby2212 skrev:
kunne ønske jeg klarte det som du ahr klart :-D men jeg orker ikke ta opp kampen, hun skrek så mye de to første mnd at jeg har fått min dose skriking :-P hehe... 
her må jeg ikke trille tur,men må trille litt på vogna før hun sovner :-P bortskjemt? jepp :-D hihi...
får se om jeg kansje tar noen netter med "avvenning", men det høres hardt ut :-P
Du er kjempego "tommel opp"

Tusen takk for d! Noen ganger føler jeg meg som et monster når han ikke får sutt og folk reagerer på d.  

aldri her heller...mister han smokken viss han sover med den så våkner han ikke av det eller våkner ikke for å ville ha den igjen..

våkner han på natta må jeg ta opp hele han å ta han i min seng ..heldig dere som bare må ta smokken,hehehe

Slipper det heldigvis :) Men putter den i henne om jeg hører hun er våken "litt for tidli"g om morran, bare for å se om hun vil sove litt til ;)

Back
Topp