Jeg angrer

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
- på at jeg tenkte at medisin grunnfag var kjekt å ha og at jeg ikke har lest igjennom hele året.

Det har plutselig gått opp for meg at det er et vanvittig pensum jeg skal igjennom før torsdag.
I tillegg så er jeg nødt til å få en B på denne eksamen, ellers så kommer jeg ikke inn på den fordømte mastergraden jeg har søkt til høsten.
Jammen har jeg klart å dra på meg en omganssyke også... er egentlig dritt lei mennesker som kommer på jobb med basilusker og dritt. DET PASSET DÅRLIG AKKURAT NÅ!!!

Flere studenter som skjønner hva jeg snakker om???

Ikke noe å bekymre seg for, verden går jo under om 5 timer uansett!

McThrill skrev:

Jeg tenker jeg leser de siste 5 timene, bare sånn i tilfelle...
Jeg tror ikke jeg er en av de som drar til himmels...

Greven av gral skrev:
McThrill skrev:

Jeg tenker jeg leser de siste 5 timene, bare sånn i tilfelle...
Jeg tror ikke jeg er en av de som drar til himmels...

Men eksamen blir sikker avlyst pga av jordskjelvene osv som kommer da.
Tror du trygt kan drite i å lese :)

JA! Skal og ha eksamen på torsdag, veit at eg har så godt som ingen tid til overs neste veke i utgangspunktet.... 

Får lese i kveld, men eg skal "kun" ha Organisasjonspyskologi-eksamen då, og er fornøgd berre eg står...

Lukka til! 

Mammapostei! skrev:
JA! Skal og ha eksamen på torsdag, veit at eg har så godt som ingen tid til overs neste veke i utgangspunktet.... 

Får lese i kveld, men eg skal "kun" ha Organisasjonspyskologi-eksamen då, og er fornøgd berre eg står...

Lukka til! 

Jeg syns nå det hørtes "hevy" nok ut
Tid til å lese, blir liksom litt oppskrytt med full jobb og barn..
Masse lykke til, du også!

Men sånn seriøst, jeg var i samme situasjon før eksamen i fjor.
Hvis kapittlene i boka (bøkene) har sammendrag, bruk dem og gjør spørsmål hvis det er i boka. Ofte finner du "tilbehør" til lærebøkene på nett, der kan det være mye hjelp å få!

Lykke til, det går sikkert bra :)

Back
Topp