Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maryjoleen
stakkars mannen din og stakkars babyen din som har ei sånn egoistisk og dum mor.
ORIGINAL: Karla
ORIGINAL: MarianneE
må sei d gode gamle bvmentalitet is here still :) d gi godfølelsa å skyt jinta ikje sant da. jaja ho skrev no d sjøl å be no om d ikje sant men dokke da ? ho ho
for min del handler det ikke om noe bv mentalitet, jenta får stå for det hun har gjort! synes det er en forkastelig handling[:'(][:'(][:'(] slik er det faktisk bare... å joda hun er bare et menneske og et menneske kan feile... men betyr ikke at jeg vil backe henne opp under den handlingen hun har begått.
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
ORIGINAL: [K]
Mange skinnhellige her inne gitt..[:-]
Kick her while she's down,why dont u.....[:'(]
Da einaste så skjer e da samma så skjer kvar gong ei dama her inne seie eller mistenke at mannen har vært utro.. "Hiv anuuut!" får di beskjed om.. Unnskyld at eg ikkje har medlidenhet for ei så faktisk har hatt SEX me ein anna mann i DEIRAS seng(går eg ut ifrå), me babyen sin i samma rom...
ORIGINAL: ærtabærta
ikke i vår seng.men baby var i samme rom ja. ber ikke noen om å støtte meg. vet ikke hvorfor jeg skrev innlegget. jeg skammer meg noe forferdelig.
å jeg er nå singel.
så slik er det. det var ikke et uhell heller. så unnskylder meg ikke.
som sagt vet ikke hva jeg vil med dette innleggt.
ORIGINAL: ærtabærta
ikke i vår seng.men baby var i samme rom ja. ber ikke noen om å støtte meg. vet ikke hvorfor jeg skrev innlegget. jeg skammer meg noe forferdelig.
å jeg er nå singel.
så slik er det. det var ikke et uhell heller. så unnskylder meg ikke.
som sagt vet ikke hva jeg vil med dette innleggt.