jeg angrer mine synder

ORIGINAL: Duracell.

Jeg må da bare spørre: Hva i all verden foregikk inni hodet ditt når du gjorde det? Også med babyen i rommet...! Seriøst???
Stakkars, stakkars mannen din

stakkars mannen din og stakkars babyen din som har ei sånn egoistisk og dum mor.
noen folk må fan meg tenke med ræva..

ORIGINAL: maryjoleen

stakkars mannen din og stakkars babyen din som har ei sånn egoistisk og dum mor.

Hvem skal du avslutte forholdet til? Elskeren eller mannen din ?

ORIGINAL: snart3barnsmamma

Nesten så jeg begynner å lure om innlegget er tull! To normale voksne mennesker ville aldri latt det skje!Og enda verre at du legger det ut på BV...

ja det tenkte jeg også på![:-]

ORIGINAL: cutest

ORIGINAL: skravla

Nesten så jeg begynner å lure om innlegget er tull! To normale voksne mennesker ville aldri latt det skje!Og enda verre at du legger det ut på BV...

ja det tenkte jeg også på![:-]

samme her!

Mange skinnhellige her inne gitt..[:-]
Kick her while she's down,why dont u.....[:'(]

shit happens??

Tja.. vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. føler ingen medlidenhet i alle fall.. men lykke til da!

[>:]

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: MarianneE

må sei d gode gamle bvmentalitet is here still :) d gi godfølelsa å skyt jinta ikje sant da. jaja ho skrev no d sjøl å be no om d ikje sant men dokke da ? ho ho

for min del handler det ikke om noe bv mentalitet, jenta får stå for det hun har gjort! synes det er en forkastelig handling[:'(][:'(][:'(] slik er det faktisk bare... å joda hun er bare et menneske og et menneske kan feile... men betyr ikke at jeg vil backe henne opp under den handlingen hun har begått.

Handler ikke om å backe opp heller..
Syns man kan holde seg for god for enkelte kommentarer som flyr ut av fingrene til folk på dette forumet...MEN...er visst ikke alle som er såpass....gode..?? Får man vel si...[:'(][:'(][:'(]

Jeg klarte så vidt å ha sex med min samboer med baby på rommet.Hadde aldri kunne hatt sex med en annen mann med baby på rommet[8|]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: [K]

Mange skinnhellige her inne gitt..[:-]
Kick her while she's down,why dont u.....[:'(]

Da einaste så skjer e da samma så skjer kvar gong ei dama her inne seie eller mistenke at mannen har vært utro.. "Hiv anuuut!" får di beskjed om.. Unnskyld at eg ikkje har medlidenhet for ei så faktisk har hatt SEX me ein anna mann i DEIRAS seng(går eg ut ifrå), me babyen sin i samma rom...

ER heller ikke snakk omå ha medlidenhet her.....er nok NOEN der ute i den vide store verden som kanåpne øynene sine litt og skjønne hva jeg mener.[;)]

ikke i vår seng.men baby var i samme rom ja. ber ikke noen om å støtte meg. vet ikke hvorfor jeg skrev innlegget. jeg skammer meg noe forferdelig.
å jeg er nå singel.

så slik er det. det var ikke et uhell heller. så unnskylder meg ikke.

som sagt vet ikke hva jeg vil med dette innleggt.

ORIGINAL: ærtabærta

ikke i vår seng.men baby var i samme rom ja. ber ikke noen om å støtte meg. vet ikke hvorfor jeg skrev innlegget. jeg skammer meg noe forferdelig.
å jeg er nå singel.

det er jo sjelden et uhell[8D] jaja. kanskje du innerst inne ønsket å sabortere forholdet du var i? ikke vet jeg.... synes ikke metoden din er god i tilfelle, men effektiv

er dette kødd eller???? ingen som skriver det på BV da[8|][8|]

ORIGINAL: ærtabærta

å jeg er nå singel.

Sympati kanskje? Sorry meg ass! [:@] Men..[:'(]

Hvor stutt i hue går det ann å bli egentlig??
Må vel gå ann å styre sine lyster litt skulle man tro...[&:][&:]
Stakkars mannen din og babyen... Lykke til...

gjort er gjort
håper du ikke gjør noe sånt i gjen mot noen andre du blir sammens med

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Veit heilt ærlig ikkje om eg vil ønske deg lykke te ein gong.. Eg syns synd på mannen din egentlig..

Back
Topp