jeg angrer mine synder

ærtabærta

Flørter med forumet
jeg har vært utro. det verste var at baby var i rommet når jeg var utro.. angrer.skal avslutte forholdet vårt i kveld. vet at jeg har gjordt noe utrolig galt og angrer.[:(]

Auauau[8|], gla det ikkje e mæ. Lykke te....

ORIGINAL: 3 stars

Auauau[8|], gla det ikkje e mæ. Lykke te....

Kan vell si jeg ikke syns synd på deg![>:]

angrer.skal avslutte forholdet vårt i kveld. vet at jeg har gjordt noe utrolig galt og angrer.
Rapport | Innlegg nr.: 1

SV: jeg angrer mine synder - 12.02.2009 14:24:50

[8|]hadde jeg aldri sagt på bv. lykke til i kveld da. kanskje han tilgir?
litt av en fyr du har hatt deg med da, som driter i at en annen manns baby er i rommet[&:]??

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Veit heilt ærlig ikkje om eg vil ønske deg lykke te ein gong.. Eg syns synd på mannen din egentlig..

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Veit heilt ærlig ikkje om eg vil ønske deg lykke te ein gong.. Eg syns synd på mannen din egentlig..

signerer

ORIGINAL: Lisfje

hehehe....sånn kan det gå................

ORIGINAL: iThief

angrer.skal avslutte forholdet vårt i kveld. vet at jeg har gjordt noe utrolig galt og angrer.

litt av en fyr du har hatt deg med da, som driter i at en annen manns baby er i rommet[&:]??

ORIGINAL: Madeleine**

fydda[>:]

stakkars mannen din[&o]

Jeg må da bare spørre: Hva i all verden foregikk inni hodet ditt når du gjorde det? Også med babyen i rommet...! Seriøst???
Stakkars, stakkars mannen din

ORIGINAL: Madeleine**

fydda[>:]

stakkars mannen din[&o][:(]

ORIGINAL: ærtabærta

jeg har vært utro. det verste var at baby var i rommet når jeg var utro.. angrer.skal avslutte forholdet vårt i kveld. vet at jeg har gjordt noe utrolig galt og angrer.[:(]

Det burde du tenkt før du gjorde noe så forkastelig......

Stakkars mann

Javel..

ORIGINAL: iThief

sign[>:], men ikke bare fyren..

ORIGINAL: Mamasan

lykke til... stakkars mannen din

[>:]smart...seriøst???...og så med en baby i rommet...[&:] 

Ikke for å være slem, men da er du dum altså. Finner ikke ord. Synes synd på mannen din[>:]

Back
Topp