Jeg altså...

Ulva

Forumet er livet
Sitter her å spiser sjokolade og drikker cola samtidig som jeg irriterer meg over den breie ræva mi og bolledeigmagen...hm...hvor ble det av slankeopplegget mitt tro? Jeg så var sååå godt i gang... [8|][8D][;)]

Ikke lett å holde seg vekke fra det gode!!
Er overvektig selv![&o]
Men har kjøpt noe herbalife greier,så skal se om det hjelper[:)]

Hihi...Klarer nok å gjøre akkurat det samme jeg.

hehehehe[:D] Sånn holdt jeg på forrige helg! Gikk opp 3 kg etter en barnedåp jeg...ups! men kaker og annet digg er jo så GODT!!!! nam nam nam...men nå er di kg vekke igjen da..nå har jeg bytta til GI mat, det innebærer at jeg kan spise sjokolade, men helst mørk eller hvit, men melkesjokolade fungerer det og:D hehehe, så snacksen min i kveld skal være 70% mørk kokesjokolade fra freia, den syns jeg er god[:D][:D]

så med andre ord, dropp colaen og nyt sjokoladen med god samvittighet!!

Haha, sånn er jeg og. Tenker litt sånn "jeg er så feit fra før av og har sånn stor jobb foran meg den dagen dette skal av, så litt ekstra sjokolade/kanelsnurrer/kjeks/godis/etc gjør ingenting fra eller til".. haha! [:D]

Hehe ja dåpen vi hadde i helga gjorde at hele opplegget mitt med lavkarbomat kræsja! [&o] Men men...shit happens! ...en ny dag i morgen! [;)][8D]

ORIGINAL: superpia

Haha, sånn er jeg og. Tenker litt sånn "jeg er så feit fra før av og har sånn stor jobb foran meg den dagen dette skal av, så litt ekstra sjokolade/kanelsnurrer/kjeks/godis/etc gjør ingenting fra eller til".. haha! [:D]

Som om jeg skulle sagt det selv![:D][:D]

Back
Topp