Jeg ønsker dere alle lykke til videre :)

Utrolig trist altså! :( sender deg mange fine tanker og gode klemmer <3

jeg har en stygg følelse på at jeg følger etter deg tilbake til FS :/ får vite mer på fredag..

Så utrolig leit å høre :(
Du har spredd så mye glede og skapt et stort engasjement her inne. Kommer til å savne deg❤️

Forstår om du ikke ønsker å dele, men lurer på hvordan en MA egentlig oppleves ?
Har du hatt smerter? Blødninger?
Ikke føl at du må svare.

Tenker på deg, og sender en god klem❤️
Jeg har ingen smerter, har ikke blødd en dråpe. Men hadde det på følelsen da jeg ble flyttet 2 uker tilbake på ul forrige uke og jeg har full kontroll på eggløsning og syklus.tusen takk for gode ord :)

Jeg har ingen smerter, har ikke blødd en dråpe. Men hadde det på følelsen da jeg ble flyttet 2 uker tilbake på ul forrige uke og jeg har full kontroll på eggløsning og syklus.tusen takk for gode ord :)
Huff er bare så trist dette her:(
Så urettferdig livet er!

Må du nå inn for utskraping eller skal du ta piller?

Så trist :( sender dere gode klemmer og tanker..
Så ubeskrivelig trist.. *snufs*

Huff er bare så trist dette her:(
Så urettferdig livet er!

Må du nå inn for utskraping eller skal du ta piller?
Tror de bruker tabletter. Men få høre om jeg har valg i morgen. Vet mange bruker lang tid på å bli ferdig med tabletter så lurer på om det er like greit å hoppe på utskrapning.får høre hva de sier i morgen.

Føler med deg :( Min store frykt er også MA. Håper du blir fort gravid igjen! Krysser fingrene for deg...Trøsteklemmer :Heartpink

Det var utrolig trist å høre! :( God bedring og lykke til med alt som kommer <3

Så trist :( Lykke til videre. Håper spiren sitter neste gang. Ikke gi opp ❤️

Så trist å logge på til dette. Ønsker deg og all lykke til mot en ny spire i magen:Heartred

Så utrolig trist å lese... Ønsker deg masse lykke til og håper det går bra for deg neste gang... ❤

Back
Topp