Jeeez... Kynnere...

*Meya*

Forumet er livet
Herregud, nesten hver kveld, og ofte også om morgenen, har jeg kynnere. Det er samme følelsen som kynnere, det beltet som strammer om magen, og som gjør at man blir litt tungpustet på en rar og ekkelt varm måte.

Kan ikke forklare det, men det irriterer vettet av meg. Særlig fordi jeg faktisk IKKE er gravid heller.

Nå kommer de jaggu regelmessig og... Lurer på om det er noe med cystene...

hmmm, prøv å legg deg ned å slapp av og kanskje med rompa i været[8D]

ta en test?[8D]

ORIGINAL: lille nuppa

ta en test?[8D]

I så fall er jeg for kort på vei til å få kynnere, men såpass langt på vei at jeg skulle vært kvalm.

ORIGINAL: *Meya*

ta en test?[8D]

I så fall er jeg for kort på vei til å få kynnere, men såpass langt på vei at jeg skulle vært kvalm.

Jeg var ikke kvalm i løpet av svangerskapet,men hadde kynnere fra ca 4 måneder[;)]
Kanskje ikke sååå kraftige,men nok til at det føltes som om jeg hadde tatt 500 sit ups iløpet av dagen...

ORIGINAL: MissIndependent

ta en test?[8D]

Jeg var ikke kvalm i løpet av svangerskapet,men hadde kynnere fra ca 4 måneder[;)]
Kanskje ikke sååå kraftige,men nok til at det føltes som om jeg hadde tatt 500 sit ups iløpet av dagen...

Hadde jeg vært gravid, hadde jeg vært kanskje 2 mnd på vei eller noe...

Og det er litt vel tidlig for kynnere.

Jeg spydde meg igjennom to svangerskap, så jeg tviler jeg er gravid, da hade jeg spydd nå... Selv om jeg var frisk med guttungen.

haha bare vent om 7mnd sitter du på do og føder en unge "ooops jeg visste ikke jeg var gravid"[:D]

ORIGINAL: nussnøff

haha bare vent om 7mnd sitter du på do og føder en unge "ooops jeg visste ikke jeg var gravid"[:D]

ORIGINAL: Skruffa

Neimen..

Er du gravid??[:D]

Nei, det er jo det som skremmer meg, nettopp at jeg ikke er det.

ORIGINAL: nussnøff

lol

ORIGINAL: Skruffa

Neimen..

Er du gravid??[:D]

Nei, det er jo det som skremmer meg, nettopp at jeg ikke er det.

Hahah..

Ah, leste ikk lengere ned [:D]

Jeg får sånn følelse når jeg har El løsning..men det er jo langt fra hver dag[;)]

Ei bekjent av meg fikk ei jente i dag. De visste ingenting.....
Gikk ikkje an å se noe på henne heller.
De har en gutt som ble 1 år 3 Oktober, ho amma fremdeles, så hadde ikkje fått mensen tilbake [;)]

Men den rommlingen og bauringen i magen skjønner eg ikkje kordan de har unngått å kjenne.

Men det er faktisk mulig [;)]

Back
Topp