tinuzz Elsker forumet 16 Feb 2011 #1 Jeg skal bli tante, lillesøstra mi sa i dag at hun er 8 uker på vei[:D][:D]
Frk_superglad85 Glad i forumet 16 Feb 2011 #3 Gratulere masse [:D][:D] blir sikkert kjæmpe koselig [:D]
tinuzz Elsker forumet 16 Feb 2011 #4 Ja gleder meg :) Men kjipt og måtte dele barnevakten med ei til nå da! hahahah
Yiggah Elsker forumet 16 Feb 2011 #8 Så gøøøy!! :D 8 uker på vei, blir det septemberbarn da eller? :)
tinuzz Elsker forumet 16 Feb 2011 #10 ORIGINAL: Yiggah Så gøøøy!! :D 8 uker på vei, blir det septemberbarn da eller? :) Ja var det jeg også regnte ut, blir spennende og se når hun har vært hos legen :) Håper på et lite septemberbarn [:D]
ORIGINAL: Yiggah Så gøøøy!! :D 8 uker på vei, blir det septemberbarn da eller? :) Ja var det jeg også regnte ut, blir spennende og se når hun har vært hos legen :) Håper på et lite septemberbarn [:D]
1 1gangs lykke Glad i forumet 16 Feb 2011 #11 åå så koselig! Søskenbarna kommer jo til å få så mye glade av hverandre når de er så tette i alder og!
åå så koselig! Søskenbarna kommer jo til å få så mye glade av hverandre når de er så tette i alder og!
Eldbjørg Glad i forumet 16 Feb 2011 #13 Gratulerer masse!! Blir spennende å se når det blir termin da [:)]