Jeans

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Jeg har tatt en skikkelig opprydding i klesskapet i dag, og kastet masse som jeg føler ikke er ok å gå med lenger... :smiley-angelic006

Jeg må minne meg selv på at jeg har blitt mamma, og at jeg må kle meg deretter:)
Misforstå meg rett, takk.

Er det noen som har noen anbefalinger å komme med til jeans ? Hvilket merke er bra ?
 
Jeg eeeeelsker løse bukser jeg da. Så liker godt de løse buksene man finner på b young nå.
 
Floyd sine bukser er gode:) Om du vil ha mange jeans til en billig penge så er Cubus sine utrolig deilig :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg bor i tights jeans fra vero moda ;)
Fant nettopp et par nye for 499,- utrolig behagelige og myke i stoffet, ikke minst god strech :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Rag&Bone jeans er heeelt fantastiske, men de koster en arm og en fot da! Personlig satser jeg på 1-2 skikkelig gode bukser, fremfor ørti stykker som blir slafsete etter tre vask :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har kjøpt inn fra islandske Nikita. Utrolig behagelige og sitter veldig bra. Jeg hater egentlig å gå med jeans, men disse var deilige :)
 
Jeg har kjøpt en del bukser på vero moda, de er høye i livet, stretch og glidlås bak, kommer i mange farger . Utrolig deilige, spes når man har igjen litt mammamage;-)
 
Tusen takk for masse gode tips:)
 
Rag&Bone jeans er heeelt fantastiske, men de koster en arm og en fot da! Personlig satser jeg på 1-2 skikkelig gode bukser, fremfor ørti stykker som blir slafsete etter tre vask :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

De er min favoritt og, til min store overraskelse passet de også etter fødsel! Yeah!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeggin Jane fra Cubus. Superstrech og koster bare 200 kr:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp