Jeans - hvor handler dere disse?

Nann

April2013s prinsesse :p
VIP
Jeg har bare måttet innse at de fleste dongeribuksene i skapet har krympet og ikke kommer til å vide seg ut igjen med det første. Må derfor til anskaffelse av et par nye. Men jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i de.
Saken er den at jeg orker ikke stå i butikkene og prøve med jentungen i vogna, blir utålmodig da. Samt at jeg ikke har vært str sytråd siden jeg var 14... Derfor - hvor handler dere som er som meg, litt rundere enn "fjortisstørrelsene", jeans online?

Puh.....egentlig ganske deprimerende prosjekt dette med klær etter graviditet som ikke gidder å forsvinne fra kroppen igjen.

har faktis vært på BikBok av alle ting.
hadde sjøl gidd opp prosjektet om å finne dongeri som passa.
men detta e bukser som e høge i livet, å e heilt utrolige gode å ha på. anbefale å gå innom å prøva. lykke te

http://veromoda.bestsellershop.com/

varierer mellom only, vila og vero moda...

Iam skrev:
har faktis vært på BikBok av alle ting.
hadde sjøl gidd opp prosjektet om å finne dongeri som passa.
men detta e bukser som e høge i livet, å e heilt utrolige gode å ha på. anbefale å gå innom å prøva. lykke te

Har du utvida størrelsesspekteret sitt litt? Håper det, men det er jo verd et forsøk.
Har du navn på den buksa du referer til? Hørtes ganske interessant ut med det høye livet! :)

de fleste dongeri buksene de har e av den sorten :) eg vett ikke ka den største str e.
men de e større enn det de ser ut te :) lykke te :)

jeg fant bukse sist på only på arena senteret :) der har de jo str opp til 33 el 34 tommer :)

maric skrev:
jeg fant bukse sist på only på arena senteret :) der har de jo str opp til 33 el 34 tommer :)

Oi, har de!? Må sjekke hos de da, det har de nemlig ikke i by'n her!

Vero Moda / Only bruker jeg... Bik Bok ... H&M...Cubus ...

Og jeg er en 42/44... ;)

Nann skrev:
maric skrev:

Oi, har de!? Må sjekke hos de da, det har de nemlig ikke i by'n her!

ja, men i de større størrelsene så får de som regel bare inn 1 i hver av en eller annen idiotisk grunn..! så de går fort! :)

maric skrev:

ja, men i de større størrelsene så får de som regel bare inn 1 i hver av en eller annen idiotisk grunn..! så de går fort! :)

Blæh! Så typisk! Må fiske ut når de får varer da, om ikke de har inne den dagen jeg får svingt innom.

Nann skrev:
maric skrev:

Blæh! Så typisk! Må fiske ut når de får varer da, om ikke de har inne den dagen jeg får svingt innom.

ja det er lurt! :) 

Back
Topp