JEANETTE!!!!

ThisIsAnfield

Forumet er livet
Var de Labels Ten du mente?[8|]

I så fall, hvilken farge og hvilke størrelser?[8|]

Jaaa [:D]

HErregud jeg aner ikke...hmm alle kanskje? [8D]

Nei iallefall di tre største muligens, de str jeg kommer til å få mest bruk for ifh til normale stempler kanskje + hakket større for bakgrunn [:D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Nei iallefall di tre største muligens, de str jeg kommer til å få mest bruk for ifh til normale stempler kanskje + hakket større for bakgrunn [:D]

Hvilken farge da?

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Hvilken farge da?

Og hvor mange av hver?

Ååå, tja si det [8D]

Kanskje noen brune, dus rosa og dus blå, ev t lilla??

Eller gjøre det VELDIG lettvindt og bruke type nillepapir og lage alle hvite [:D]

Ang hvor mange, så mange du gidder å lage, skal seff betale deg eller bytte i noe, just say it [:D]

Ååå, tja si det [8D]

Eller gjøre det VELDIG lettvindt og bruke type nillepapir og lage alle hvite [:D]

Ang hvor mange, så mange du gidder å lage, skal seff betale deg eller bytte i noe, just say it [:D]

Tror nok de blir finest embosset om ei bruker bazzill kartong![;)]
Ska se hva ei har av de forskjellige fargan og trykke ut non for deg i morra om ei får tid![;)]

I gjengjeld kan du sende meg en overraskelse av diverse, som tilsvarer det ei har trykt opp!!?? Sender deg bilde av opptrykte diecuts når ei er ferdig ei![:D]

Ååå, tja si det [8D]

Tror nok de blir finest embosset om ei bruker bazzill kartong![;)]
Ska se hva ei har av de forskjellige fargan og trykke ut non for deg i morra om ei får tid![;)]

I gjengjeld kan du sende meg en overraskelse av diverse, som tilsvarer det ei har trykt opp!!?? Sender deg bilde av opptrykte diecuts når ei er ferdig ei![:D]

Vil ha noen hvite også som jeg kan trykke stempler på [:D] Og det er nok med nillepapir da altså [:D]

Skjønner det er sjelden ei scrapper for tia, for no begynner det å bli skralt i bazzill bunken min![8D][:D]
Må nok shoppe litt at snart![:D][:D][:D]

Ei har disse av de fargan du vil ha, så hvem vil du ha av dem?[8|]

Skjønner det er sjelden ei scrapper for tia, for no begynner det å bli skralt i bazzill bunken min![8D][:D]
Må nok shoppe litt at snart![:D][:D][:D]

Ei har disse av de fargan du vil ha, så hvem vil du ha av dem?[8|]

Hmm... litt av hver kanskje [:D] Alle var kjempefine altså [:D]

Da ska ei se hva ei får til, men tror ikke ei rekker no før til hælja at! Denne uka kjæm til å gå i ett![8D][;)]

Da ska ei se hva ei får til, men tror ikke ei rekker no før til hælja at! Denne uka kjæm til å gå i ett![8D][;)]

Gjør ingenting, ta det når du får tid [;)]

Back
Topp