jeanett84.

cruella24

Glad i forumet
Hei.

For ei stund telbake så skreiv du et innlegg om at du har vært åsså sett på babyen te smukka, åsså skreiv eg tebake om at eg gleda meg tel åsså komme oppover for åsså se han eg åsså(husker du det?)
åsså lurte du på kem eg va for noen åsså skreiv eg tebake igjen, men eg trur ikke du fikk det me deg for eg såg aldri at du skreiv noe igjen på den tråden....

Men no håper eg du ser det, eg er tanta tel han lille noah gutten, den skjønne lille prinsen te tante[:D]

Vart litt rotete men håpa du skjønner[;)]

Dytt dytt te ho ser det.

Ja han er skikkeli skjønn den ungen der[:D]

åsså er jo det litt arti at min lille prins og hennes lille prins blir ganske så jævnaldrende åsså[:)]

ORIGINAL: jeanett84

ORIGINAL: cruella24

Hei.

For ei stund telbake så skreiv du et innlegg om at du har vært åsså sett på babyen te smukka, åsså skreiv eg tebake om at eg gleda meg tel åsså komme oppover for åsså se han eg åsså(husker du det?)
åsså lurte du på kem eg va for noen åsså skreiv eg tebake igjen, men eg trur ikke du fikk det me deg for eg såg aldri at du skreiv noe igjen på den tråden....

Men no håper eg du ser det, eg er tanta tel han lille noah gutten, den skjønne lille prinsen te tante[:D]

Vart litt rotete men håpa du skjønner[;)]

Hei hei ja "smukka" sport meg om eg huska at eg ha snakka me deg og om eg vest ka du kalla deg her inne...(noe eg ikke gjor)
Ho sa og at du va søstra te Harald...
Ja lille store noah e kjempe søt....

Vi sku ha vært og besøkt dem lenge no. men det ha vært så kaldt. ha ikke sett han sia sykehuse neste, eller jo en gang i byen...

Ja eg vil tru dem får my selskap i hverandre oppigjennom åran..
Når ska du te mo og hils på dem da?

Må bare rette det der for eg er samboeren tel broren tel smukka[:)]

Vi va åsså hælsa på dæm når vi va der jula, men det va no så synd at ho sku plages slik etter svangerskapet, men heldigvis så går det bra no[;)]

Dytt
Dytt
Dytt

Back
Topp