Jazzdans og gravid?

Frøbel

Glad i forumet
Jeg startet på et nybegynnerkurs i jazzdans forrige uke. Fant ut at jeg var gravid dagen etter... Hva tenker dere andre, er det greit å drive med slik trening, eller bør jeg finne noe annet? Vi er en venninnegjeng, så har ikke så lyst å slutte pga det sosiale. Er en del splitthopp osv. Jeg er ikke treng i utgangspunktet, og dette er på et lavt nivå :)
Hadde en SA i desember...skal det ha noe å si?

Egentlig skal det ikke ha noe å si, men fastlegen min ba meg om å ikke trene pga mine 3 sa. (3 er såklart mer enn 1, så kanskje det har noe å si). Jeg har fått beskjed om å holde meg mest mulig i ro de første ukene, og kun gå turer og slikt istedetfor å trene.

Men i et normalt svangerskap er det bare gunstig å kunne trene!

Må kanskje få meg en legetime pga SA, og høre hva de tenker. Er jo nr 3, og har aldri hatt SA før, så tror ikke jeg er i noe risiko...men vil jo helst være på den trygge siden. Takk for gode innspill :)

Må kanskje få meg en legetime pga SA, og høre hva de tenker. Er jo nr 3, og har aldri hatt SA før, så tror ikke jeg er i noe risiko...men vil jo helst være på den trygge siden. Takk for gode innspill :)

Vil tro at det ikke er noen fare, er sikkert fordi det er større risiko hos meg! Men kan jo være greit å høre uansett :)

Back
Topp